استان ها

اظهارات اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد درباره قوانین و زمان بازگشایی کلاس



به گزارش اخبار آنلاین کهگیلویه و بویراحمد ، متن کامل اعلامیه ششم توسط اتاق اتحادیه استانهای کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:
اصناف و بازرگانان محترم
سلام و برکات الهی
با احترام و تشکر و قدردانی از حمایت و همکاری شما ، بازارهای عزیز و اصنافی که از مارس سال گذشته از بازگشایی واحدهای صنفی خود امتناع ورزیده اند ، به منظور مبارزه با ولیعهد و همراهی آنها به اصناف خود را در این مسیر ببندید ، آنها می خواهند به شما اطلاع دهند که اتاق بازرگانی و نظافت شما بدون هیچ مشکلی به دنبال اصناف و بازارها خواهد بود و دولت را متقاعد می کند که به موازات تعطیلات و تمیز کردن ، هزینه و جبران خسارت شما را انجام دهد واحدهای اتحادیه
بنابراین ، در همین راستا ، در اجرای مرحله دوم مبارزه با کورو ویروس و فاصله اجتماعی ، مقرر شد کلیه اتحادیه های موجود در وب سایت مرکز محیط کار به marcazsalamat.behdasht.gov مراجعه کنند. بارگیری کنید
و اصنافی که در فهرست بازگشایی ها ذکر نشده اند و می خواهند واحد صنفی خود را مجدداً بازگشایی کنند باید به صفحه وب salamat.gov.ir از ساعت صفر جمعه 12 فروردین به مدت یک هفته مراجعه کنند. ثبت نام کنید و تمایل خود را برای بازگشایی واحد صنفی خود اعلام کنید.
گفتنی است ، دستورالعملهای بهداشتی هر صنفی در وب سایت مرکز محیط کار قرار دارد و پس از از سرگیری فعالیت واحدهای صنفی ، بازار با گشت مشترک بازرسان در حال بازرسی تشدید می شود. و نظارت بر اصناف ، بازرسان بهداشت ، زندانهای دولتی و واحدهای اجرای قانون. و در صورت ثبت نام در سایت اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، فعالیت و محل کار واحد اتحادیه متوقف و بسته خواهد شد.
انتظار یک ایران آباد مرفه و مرفه در سال 1399
ضد خوردگی آن در اتاق های صنفی استان های کهگیلویه و بویراحمد است

48


تمامی نوشته های سایت به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و مجله روز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا