استان ها

بحران زباله آمل و شهرهای مازندران یک بحران ملی است

مجله روز / مازندران آمونیاک می گوید: “مشکل آمل و شهرهای مازندران مشکل زمین است و این زمین توسط این زمین پرداخت نمی شود. ما مردم خوب زمین هستیم و بله قسمتهای قابل اشتعال زمین بویژه آمل باید از هم جدا شوند.

سیدحمید هاشمی با یادآوری یاد مادربزرگ های خان طومان ، شهید حاجی زاده گفت: ، ارائه خدمات شگفت انگیزی به اهالی روستای فهیمیم آملی.

به گفته وزیر امور داخله ، وی اظهار داشت: هرچه سالها به اتمام می رسد پروژه ها به اتمام می رسند ، مهم این است که ما برای سالهای آینده حرف و برنامه های خوبی برای آمل داشته باشیم. “

نخست وزیر آمل خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی در تلاش است تا فیلم ها را در اختیار درمانگاه قرار دهد که می تواند امیدوار باشد که حواس پرتی ها را کاهش داده و آنها را کاهش دهد.

هاشمی با بیان اینکه در شهرهای مازندران درخت کاشته نمی شود گفت: “با کاشت درختان در سطح شهر ، خداوند از ما می خواهد که برای بهبود آن شرایط کار کنیم.

طراحان از جنبه بالاتری از فرهنگ بالا می روند

وی گفت: فرهنگ برای توسعه زندگی ، سلامت و فرهنگ در هر جامعه و توقعات بالایی از شهرستان برای دستیابی به برنامه های فرهنگی و فرهنگی ضروری است. فرهنگ در توسعه اقتصاد و رفاه نقش اساسی دارد. در صورت افزایش فشارهای فرهنگی و آموزشی ، هزینه های تجارت و محیط زیست کاهش می یابد.

نخست وزیر آمل ادامه می دهد: در سناریوی دوم ، گروه فرهنگی جوانان این شهر را از یک گروه و صیادان صهیونیستی به نمایش می گذارد.

نیازهای موتوری برآورده می شود

هاشمی به عملکرد بسیار بالای سازمان آتش نشانی و آتش نشانی اشاره کرد و افزود: بازسازی کشتی های آتش نشانی و استفاده از ماشین های جدید از نظر وضعیت آب و هوا “این موفقیت آمیز نبوده است و امسال یک رویداد عالی برای سازمان آتش نشانی خواهد بود.” صاحب خانه

وی از ایجاد اعتراضات و فعالیت هایی برای ترویج فرهنگ ایمنی در بین شهروندان دفاع کرد و گفت: تهیه این ابزارها باعث افزایش کارآیی اقتصاد می شود. جوانان سلامت و ایمنی باید امسال پیروی کنند و سطح آموزشی این صنعت را درک کنند.

رنگ آبی آمریکا است

نخست وزیر آملولا از سازمان سیما ، منزار و فضای سبز شهرداری آمل در بازسازی درختکاری در این شهر و استفاده از لجستیک جدید تقدیر کرد دانشکده شهری به عنوان کارگردانی: شناسایی و تطبیق درختان با درختان ، استعدادهای سنتی زیادی و اجرای برنامه های جدید در این زمینه برای مردم به واسطه ماهیت آنها وجود دارد طعم آن را باید شناخت.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما پارک هلمزر را نگهداری می کنیم و دوباره لذت و رفاه حال افراد محلی را در این پارک از جمله بحث و گفتگو با سازمان جنگل ها و خبرهای خوب برای این بازار دوباره تصویب کرده ایم در ادامه ، وی می گوید: کمربندهای حومه آمل وقتی سبز هستند ، درست است. همکاری با اداره راه و شهرسازی و بازخوردهای ارائه شده از این شهر بسیار جالب است ، زیرا ما به دنبال ایجاد یک پایگاه مناسب برای کمربند آمونیاک هستیم و امسال نیز اجرایی خواهد شد آن خانه

ادغام وسایل نقلیه موتوری

وی گفت: در سالهای اخیر ، هزینه های زیاد و عدم آگاهی و کارآیی شهر آمل باعث شده تا مجوزهای مالیاتی و بیشتر آزاد شود این اختیارات در واقع در تجارت واقعی شهر است که امسال رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر را تحت شرایطی منصوب کرده ام. مجوزهای جدید لازم نیست آزاد شوند زیرا با گذشت سالها مالیات شهری بیشتر خواهد بود.

بر این اساس ، هاشمی از برنامه هایی برای ادغام مراکز خودرو و بازسازی مراکز قدیمی با همکاری آژانس های تبلیغاتی و ایجاد یک مرکز داده متمرکز و سیستم برقی برای موارد خودرو استقبال کرد. سازمان حمل و نقل ، بار و مسافرای مون مون امسال.

نرخ رایگان برای خانواده Corona

علیرغم اینکه هزینه های مربوط به استحمام ، پوشاندن و دفن مردگان توسط گروه صومعه این شهر عاشق خانواده های مردگان نشده است ، او گفت ، این با مردان است.

برگزاری چهلمین سالگرد بلوار امام رضا با کمک اعضای منتخب مجلس شورای اسلامی

معاون نخست وزیر آمل به عدم قتل عام در بلوار امام رضا (ع) پس از گذشت بیش از 40 سال اشاره کرد و می گوید: در جلسه اعضای شورای شهر با مردم آمل به مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و تصمیمات و قولهای خوبی اتخاذ شد. امیدوارم امسال اتفاقات خوبی به این بلوار بیفتد.

هاشمی گفت: متأسفانه علی رغم دشمنان ستمگر غرب و آغاز سال ، امکان وضعیت اقتصادی بهتر می تواند برخی از وظایف کلانشهر را انجام دهد. “با این رویکرد ، ما مانند ایده جمعی و اصلی دادگاه و جامعه محلی احساس می کنیم. و وابستگان و نیروها در روند توسعه محلی موفق هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر سال در سه ماه گذشته سال 1998 بیش از 100000 فوت مربع آسفالت و آسفالت جدید در مناطق مختلف کشور انجام می شود. شهرستان ، افزود: امسال با حمایت شورای اسلامی حدود 14 تومان دیگر قیر و آسفالت خریداری می کنیم. جاده ها و بزرگراه های جدید شهر و سایت آسفالت در ازای آن گرفته شده و در ماه های آینده با تعیین پیمانکار به بهره برداری می رسد.

پایان نامه او

دکمه بازگشت به بالا