اقتصادی

راهکارهایی برای تامین کسری بودجه/ نقش بورس در کاهش تورم

یک سازمان می گوید برای کاهش نواقص صندوق ، منابع لازم برای اهداف و انواع مختلف ارزیابی از نظر اقتصادی قابل دوام نیستند و باید منابع با دقت کنترل و مدیریت شوند تا بتوانند ریسک را کاهش دهند. بازده و رشد بالا. ؟ تولید افزایش می یابد.

به گزارش مجله روز ، حسین راغفر در نشست هفتگی موسسه مطالعات دین و اقتصاد درباره موضوع “جوانان پس از تاجگذاری ایران” که به صورت آنلاین برگزار شد ، گفت امروز (پنجشنبه): آسیب های روحی و روحی ، ورزش ، هماهنگی ، تنبلی ، انتقاد ، آشپزی ، ماهیگیری و موارد دیگر را تجربه خواهیم کرد. شیوع Coroner دستور می دهد که یک رکود مداوم در جهان به فعالیت بپردازد ، و ارزیابی قوانین زمین توسط قوانین محلی و تقویت قوانین متزلزل می شود. ناسیونالیسم

وی ادامه داد: در نتیجه شیوع این بیماری ، بازار جهانی تجارت کاهش یافته و کشورها در تلاشند تا مراکز محلی خود را بسازند و همکاری خود را تقویت کنند. ارتقاء بهزیستی محلی. ” مشکلاتی که در این تبلیغات وجود دارد در این بخش از کشور قابل حل است و برای این منظور از برخی خانواده ها خواسته شده است که این بخشی از کمک هزینه است.

برنامه های کاربردی برای عدم موفقیت

این اعتبار را می افزاید: “در شرایط فعلی ، یکی از دلایل هزینه کردن ، جلوگیری از فرار مالیاتی است و فرار مالیاتی باید به ویژه برای کسانی که بر سختی تجارت غلبه کرده اند ، مرتبط باشد. مالیات از سایر منابع درآمد و درآمد انواع خاصی از مالیات و غیره. درآمد حاصل نشده از کسانی که با نرخ بازار کار می کنند ، تنها 20٪ مالیات بر درآمد برابر با 100 یورو دلار است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه پروژه منفرد باید در طلا ، نقره ، نقره و بازار مالیات شود ، ادامه داد: “در سال 1997 ، توسعه دهندگان و شرکت های بالای 200000 میلیارد تومان در معاملات ارزی. ” تعداد آنها را می توان پرداخت کرد. از طرف دیگر ، حداقل 750 میلیارد دلار درآمد مالیاتی توسط اقتصاددانان با محرومیت اقتصادی برای فروش نفت دیده می شد.

این تغییر بر عرضه پول نیز تأثیر می گذارد

به گفته ثروتمندان ، تصمیم گیرندگان باید در اسرع وقت دفاع کنند. کار به عنوان برداشت چهارم هیچ درآمدی از املاک و مستغلات وجود ندارد که ارزش پول را بدتر کند.

راغفر اظهار داشت: در شرایط فعلی نیاز به بهبود آنچه در دسترس است برای افزایش تعداد افرادی که پاسخگوی نیازهای جامعه هستند ، ضروری است.

سفر تغییر چگونه انجام می شود؟

پس از این جلسه ، کمیته امور مالی و دارایی یک منبع ترجیحی ایجاد کرد ، منبع اصلی ارز خارجی را در دولت منابع عمومی توضیح داد ، بنابراین برای تعیین هزینه پول قیمت پیروزی ، بسیار بد برای پول برای مردم که به پایان می رسد. بودجه باید به نیازهای اساسی جامعه و رفاه مردم متمرکز شود ، نه بودجه ای که به گروه های خاص داده می شود.

به گفته این اقتصاددان ، این قانون تنظیم خواهد شد ، هزینه پول به عنوان مزایای تولید و تقاضا برای املاک و مستغلات محدود است. با این حال ، در این حالت ، باید از شغل دیگری برای کنترل جریان پول استفاده شود.

وضعیت فعلی بورس در رقابت با رقبا است

راغفر در مورد مسئله بازیابی نژاد اظهار داشت: فکر می کنم خیلی از شما هزینه بازیابی آن را هزینه کرده اید که این برخلاف اصول اساسی است اقتصاد و حضور سرهای کوچک است و مردم را می توان ثروتمند دانست. اگر کالای یک بازار برای فکر و هدف وارد بازارهای دیگر شود ، سود می تواند ادامه یابد. در این شرایط ، لازم است منابع مالی مؤسسه مالی در اولویت قرار گرفته و در صورت لزوم به سمت اقدام بروند تا از عوارض جانبی جلوگیری شود.

موضوعی که مالیات سیستم را اعلام می کند برای پشتیبانی از آن استفاده می کند؟ از نظر فن آوری ، آنها می گویند که از جهات غیرمولد ، آیا سرمایه بسیار غنی و ثروتمندی حرکت می کند؟ تولید و این از طریق سیستم مالیاتی در دسترس خواهد بود. به منظور جلوگیری از جابجایی آب از بازار به بازارهای مدفوع ، راه دیگری برای احیای سیستم مالیاتی و پرداخت مالیات در دسترس بودن مشاغل وجود ندارد. غیرانتفاعی است تا بازارهای مالی بتوانند به سمت تولید حرکت کنند.

پایان نامه او

دکمه بازگشت به بالا