تندرستی

فشار برخی ورزش‌های گروهی پرخطر برای بازگشایی/ همراهی وزیر ورزش با وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت برخی از فشارها بر بدنه و ساختار ورزشی کشور برای بازگشایی مسابقات ورزشی و تیم های گروه پرخطر توضیح داد ، با وجود اینکه وزیر ورزش به همراه ستاد فعالیت می کند. تاج ملی و وزارت بهداشت.

دکتر کیانوش جهانپور در پاسخ به سؤال مجله روز مبنی بر شکایت وزیر بهداشت درباره برخی از فشارهای مناطق مختلف برای بازگشایی کلاسها یا باشگاهها و مسابقات ورزشی ، گفت: “با وجود این از حمایت وزارت ورزش ، اما متأسفانه ، این فشارها به نوعی بخشی از ورزش کشور است. متغیرهایی برای بازگشایی ورزش گروهی پرخطر و همچنین مسابقات تیمی معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: البته در وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان همراه بوده و با تاکید بر رعایت و اجرای پروتکل های ارتباطی در حوزه ورزش با ستاد ملی مبارزه با تاج بخصوص وزارت بهداشت “. کورونا همچنین اقدام به موقع و مؤثر در وزارت ورزش انجام داده است.

جهانپور ادامه داد: اما اما در بدنه و ساختار ورزش کشور ، باشگاه ها و هیئت های ورزشی درخواست های و فشارهایی را برای بازگشایی زودهنگام مسابقات گروه های پرخطر و ورزش به هر دو وزیر ورزش اعمال کرده اند. در مورد وزیر بهداشت “.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین به نگرانی های وزیر ورزش درباره عود بیماری اشاره کرد و افزود: “در نتیجه ، وزیر بهداشت خواستار ورزش کشور است که صبور باشد و هیئت ورزشی کشور باید این مسئله را در نظر بگیرد. ” .

در پایان سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: به طور کلی وزارت ورزش و به ویژه وزیر ورزش در ماه ها و هفته های اخیر همکاری نزدیکی با ستاد ملی تاج و وزارت بهداشت داشته است. و آنها مسائل مربوط را با نگرانی دنبال کرده اند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا