بین الملل

آتش‌سوزی‌های آمریکا خبر از جنگ سایبری می‌دهند؟/ اتهام‌زنی‌های تل‌آویو علیه تهران

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، پایگاه خبری المیادین ، ​​در گزارشی درباره آتش سوزی های اخیر در ایالات متحده نوشت: “آتش سوزی های ناشی از آن در ایالات متحده باعث شد واشنگتن انگشت خود را به سمت خود بکشاند. چین و ایران بخاطر اینکه امکانات آمریکایی به آتش کشیده شده اند. این کشور با چین استفاده می شود. اسرائیل نیز با هدف ضربه زدن به ایران سرمایه گذاری در این تاسیسات انجام داده است. مطابق اخبار و اخبار ‘افزایش اتهامات ، بسیاری از مسائل و ابهامات ایجاد شده است که باعث افزایش تشدید تنش ها در سطح بین المللی می شود.


بیشتر بخوانید:

آتش گسترده در یک کارخانه شیمیایی ایالات متحده + ویدئو


براساس این گزارش ، آتش سوزی ها در ایالات متحده ، که جدیدترین آنها آتش سوزی بزرگ در کارخانه شیمیایی آتلانتا بوده است ، در امکاناتی رخ داده است که روی ترکیبات قابل اشتعال کار می کنند و از آن برای ساخت مواد منفجره استفاده می شود. ، موشک و سوخت اسرارآمیز است پیش از این حادثه چندین آتش سوزی دیگر در مراکز مهم ایالات متحده مانند کارخانه فولاد ایندیانا و نیروگاه ایالتی رخ داده است. باید به انفجار و آتش سوزی کشتی غول پیکر آمریکایی از پایگاه سن دیگو افزود.

آتش سوزی در ناو هواپیمابر آمریکایی

آتش سوزی در ناو هواپیمابر آمریکایی

این گزارش می افزاید: این آتش سوزی ها منجر به گمانه زنی ها و تحلیل های گسترده شده است و برخی از اتهامات در چین و ایران تراز شده است. تحلیل اصلی بر این احتمال تأکید دارد که آتش سوزی ها می تواند نتیجه “جنگ سایبری” مخفی بین ایران و چین علیه ایالات متحده و متحدان آن باشد. علاوه بر این ، گمانه زنی هایی وجود دارد که دخالت اسرائیل در چراغ سبز ایالات متحده در آتش سوزی و برخی حملات سایبری علیه نقاط مختلف ایران را تأیید می کند.

المیادین نوشت: سردار اسماعیل قانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران ، واشنگتن و تل آویو را مقصر این حوادث دانست و گفت که آنها روزهای سختی را در پیش خواهند داشت. در همین حال ، تل آویو بارها و بارها تهران را به حملات سایبری به امکانات حساس اسرائیلی متهم کرده است.

گفته می شود که تحولات اخیر در ایالات متحده و ایران نشان می دهد که یک جنگ پنهانی بین تهران و واشنگتن و متحدانش درگیر شده است.

به گفته این وب سایت به زبان عربی ، تل آویو متهم به اتهام تلاش برای کنترل بنزین ، آب و نیروگاه های منطقه است و ایران تنها مانع رسیدن رژیم صهیونیستی به هدف خود است. از سوی دیگر ، رژیم صهیونیستی مسئله القاء حمله سایبری را برای القاء در مردم منطقه مطرح می كند كه تل آویو می تواند حملات سایبری را با خیال راحت در منطقه کنترل كند.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا