تندرستی

این خوراکی‌ها پوست را درخشان می‌کند

Sun News:

داشتن پوستی صاف و شفاف ، رویای هر زن است. بیشتر ما وقتی می خواهیم تصویری از زخم های آکنه و جای زخم آکنه بکشیم ، حالت آرامش نشان می دهیم. در اینجا چند ویتامین و مکمل وجود دارد که پوست شما را بی عیب و نقص می کند.

ویتامین K2

زنان ژاپنی نسبت به زنان غربی پوست بدون چین و چروک دارند. این امر به این دلیل است که در غذاهای ژاپنی غذایی بنام ناتو (که از نوعی سویا تهیه می شود) غذایی غنی از ویتامین K2 وجود دارد. البته این ویتامین در گوشت ، تخم مرغ و لبنیات نیز یافت می شود و کار اصلی آن تنظیم کلسیم در بدن و کمک به ساخت استخوان های قوی تر است.

این مواد غذایی باعث درخشش پوست می شوند

تحقیقات اخیر نشان داده است که بین تراکم استخوان و ضخامت پوست رابطه وجود دارد ، به این معنی که هرچه استخوان ها پیرتر شوند ، پوست نازک تر و نازک تر خواهد شد. بنابراین ، ویتامین K2 می تواند به داشتن پوست سالم و استخوان های قوی کمک کند.

زردچوبه

زردچوبه به دلیل داشتن کورکومین ، یک آنتی اکسیدان قدرتمند ، می تواند از آسیب ماوراء بنفش به پوست جلوگیری کند.

روی

روی مانند زردچوبه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به حفظ تابش و بی عیب و نقص پوست کمک می کند. روی در غذاهایی مانند گوشت گاو و بادام زمینی یافت می شود.

ویتامین سی

ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به ایجاد کلاژن کمک می کند ، که برای سلامتی و جوان سازی پوست بسیار حیاتی است ، سلول های پوست را از اشعه UV محافظت می کند و باعث جوان سازی پوست می شود.

دکمه بازگشت به بالا