اقتصادی

رکورد گرانی نفت روسیه شکسته شد

به دنبال کاهش میانگین صادرات روغن ترش روسیه به دلیل توافق این کشور برای کاهش تولید اوپک ، نفت خام روسیه از سال 2001 به بالاترین سطح خود رسیده است. .

به گزارش مجله روز ، آمار پلاتس نشان داد که نفت اورال روسیه 2 دلار در هر بشکه بالاتر از قیمت نفت برنت برای تحویل در بندر روتردام در تاریخ 30 ژوئن بود.

نفت اورال حتی در ماه ژوئیه حتی پس از افت شدید صادرات در ماه مه و ژوئن به شدت کاهش یافته است.

برنامه صادرات نفت اورال در ماه ژوئیه نشان می دهد که 774،314 بشکه در روز پیش بینی می شود که از 536.730 بشکه در ماه کاهش یابد ، کمترین میزان از سال 2012 است.

به گفته منابع آگاه ، میزان صادرات نفت اورال در ماه جولای نشان دهنده تمدید یک ماهه تولید 9.7 میلیون بشکه در روز توسط اعضای اوپک پلاس و افزایش l است فعالیت پالایشگاه در روسیه ، که مقدار روغن اورال موجود برای صادرات را کاهش داده است.

کاهش تولید اوپک پلاس ، تعادل صادرات نفت سنگین و ترش جهان را تغییر داده و گزینه های موجود برای پالایشگاه ها را کاهش داده است.

به گفته یک تاجر ، یک پالایشگاه اروپایی اخیراً 2 دلار برای هر بشکه برای حمل و نقل روغن سنگین بارگذاری شده بین 7 تا 11 ژوئیه پرداخت کرده است. این هزینه که در اواخر ماه جاری به اتهام خواهد رسید ، بیشتر از Brent نیز با قیمت 2.35 دلار به فروش می رسد.

خریداران روغن ترش در مدیترانه با کمبود این منبع نفت روبرو هستند و به همین دلیل به دنبال خرید روغن ترش هستند که بتوانند آنرا تصفیه کنند.

طبق گفته Platts ، اکنون که تقاضای نفت چین کمی پس از ذخیره سازی گسترده کاهش یافته است ، پالایشگاه های مدیترانه و اروپا می توانند آه تسکین نفس بکشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا