استان ها

امام جمعه همدان: عبودیت تنها نماز و روزه نیست

به گزارش مجله روز همدان؛ آیت الله حبیب الله الله شعبانی ، یکی از اعضای معتمد دادگستری همدان ، با تسلیت به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر ، خاطرنشان کرد که در آیات پیامبر گرامی اسلام با وی مقایسه شده است پیامبران دیگر ، وی افزود:

وی با اعلام اینکه پرهیز از بت پرستی نمونه ای از پرستش الهی است ، گفت: “ما معتقدیم که روح پیامبر اسلام بر کل جهان حکمرانی می کند و کسی جز به برکت حضور به مقام توحید نرسیده است. پیامبر گرامی اسلام “.

امام همدان روز جمعه اعلام کرد: هنگامی که حضرت موسی نزد پیامبری آمد ، دعای پروردگار اشرف لی صدری را خواست تا از دروازه الهی خود کمک بخواهد ، در حالی که در قرآن و آیات آیات سوره مبارکه انشااره ، خداوند به عظمت پیامبر و توصیف وی از صدر اشاره کرده است.

وی با اشاره به فلسفه بعثت انبیا گفت: “غیر از بعد آسمانی پیامبر که در اختیار نداریم ، خداوند از آن به عنوان الگوی خوبی و یک نمونه کامل یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ادعای اینکه پیامبر گرامی اسلام الگوی انسانیت است ، افزود: آنچه به عنوان پیوند شناخته می شود پرستش انسان است.

وی با اشاره به اینکه بندگی فقط نماز و روزه نیست و پرهیز از طاغوت نیز مصداق بندگی است ، گفت: “طاغوت فقط استکبار و آمریکا نیست ، زیرا طاغوت سلسله مراتب دارد و شاید مقصر و مقصر دادگاه ها نیز طاغوت باشد. “

48

دکمه بازگشت به بالا