استان ها

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید بودجه واقع‌گرایانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت ، محمد کاظم کاوه پیشقدم در جلسه بررسی فرم های درآمدزایی غیر شهروندان واحد اسلامی دانشگاه آزاد واحد مرودشت تأکید کرد که واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید بودجه ای عملیاتی ، جدی ، حساب شده و واقع گرایانه داشته باشد و بخش عمده ای از درآمد خود را بر اساس درآمد غیرشهروندان داشته باشد. برای تنظیم.

وی با بیان اشکال درآمد غیر شهروندان در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: انضباط مالی در دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و واحدها باید این موضوع را در برنامه های مالی خود اولویت بندی کنند.

دبیر هیئت مدیره و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را اعلام كرد: این واحد دانشگاهی یكی از دو واحد انتگرال استان فارس و یكی از با نفوذترین دانشگاه ها از نظر دانشکده ، دانشجویان ، تعداد مجلات علمی ، آزمایشگاه ها و کارگاه ها. و فضای فیزیکی و فضای آموزشی.

کاوه پیش قدم خطاب به دانشگاهیان افزود: “برای پیشبرد اهداف غیر آموزشی دانشگاه ، به ویژه از نظر درآمد غیر شهری ، به دنبال راه حل های مناسب باشید و با تلاش ، همکاری و همبستگی در شورا ، به اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی ، آنها می توانند ظرفیت های دانشگاه را افزایش دهند “. رشد و پیشرفت در زمینه توسعه و کسب درآمد غیرشهری.

حسن سلطانی ، معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس ، همچنین در مورد راه های تسهیل روند فعالیت های اقتصادی و دانش بنیان و کسب درآمد غیر شهروندان صحبت کرد.

یاسر زارع ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ، نیز از عملکرد و فعالیت های انجام شده پیرامون مسئله درآمدزایی غیر شهروندان در این دانشگاه گزارش داد.

به گزارش آنا ، در این جلسه که با حضور معاونین ، مدیران و کارشناسان در زمینه های توسعه و مدیریت منابع ، امور اقتصادی و دانش بنیان و فناوری اطلاعات و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد از مرودشت ، هر یک از اعضا مشکلات موجود را گزارش و بیان کردند. آنها عملکرد خود را ارائه دادند و راه حل هایی را پیشنهاد دادند.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا