اقتصادی

واریز وام یک میلیونی برای اولین گروه یارانه بگیران بدون درآمد ثابت

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب گروه اول سرپرستان خانوارهای یارانه ای بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش مجله روز ، شهرزاد دانشمندی در این باره گفت: طبق مصوبات اخیر ستاد تاج ملی ، مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوارهایی که کمک هزینه زندگی می کنند و درآمد ثابت ندارند پرداخت شود. .

وی افزود: این افراد با ارسال پیام کوتاه به “وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی” شناسایی و طبقه بندی می شوند و اسامی آنها به سازمان هدف ارسال می شود و سپس برای پرداخت تسهیلات وارد سیستم بانکی می شوند. “

طبق اعلام بانک مرکزی ، دانشمندی ادامه داد: روز گذشته اولین لیست از این افراد دریافت شد که 4 میلیون و 515 هزار و 651 نفر بود. یك میلیون تومان پرداخت شد كه در سال 31 از محل كمك های معیشت تسویه می شود سهمیه 35 هزار تومانی.

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی ، در صورت ارسال لیست زیر از مشمولان یارانه که درآمد ثابت ندارند توسط “وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی” ارسال شود ، در مراحل بعدی یک میلیون تخصیص می یابد. تجهیزات تومان به افراد جدید.

این مسئول بانک مرکزی در پایان با اشاره به تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده در مراحل قبلی گفت: طبق مصوبات ستاد تاج ملی ، تاکنون 21 میلیون و 421 هزار و 863 ذی نفع کمک های مالی واجد شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شده اند. می شود. این تسهیلات در پنج مرحله در جولای و آگوست امسال پرداخت شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا