استان ها

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری بود

به گزارش مجله روز؛ حجت الاسلام علی متین روز چهارشنبه در اولین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و چهلمین شهادت محسن فخری زاده ادعا کرد که این شهید نمادی از اخلاص ، دموکراسی و حکومتداری است. در عمل و در حوزه سیاسی خود ، به الگویی برای موفقیت در مدل ملی و حتی فراملی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به برکت بینش در بین مسلمانان جهان محبوب شد ، اظهار داشت: شهید سلیمانی از آن افراد نادری بود که اکنون از نظر داشتن شلیک به الگویی برای آزادی خواهان تبدیل شده است. ویژگی های ارزشمند ، خوب و دانش. است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در پیکر شهدای آذربایجان غربی در مورد اراده وی در قبال ملت ایران گفت: اراده حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولی فقیه و برای حفظ اسلام ، نظام و رهبری دانش داشته باشید و برای همیشه بمانید.

حجت الاسلام متین افزود: او واقعاً پیشوای قلبها بود زیرا فقط برای اسلام و رضای خدا کار می کرد و از این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی در مورد فتنه 1388 ادامه داد: امسال به دلیل عدم دانش برخی افراد باعث فتنه شدند و قدم های دشمن را پیمودند و با حضور خود سعی در از بین بردن انقلاب داشتند.

وی افزود: در تاریخ نهم دسامبر مردم با حضور و بینش فراوان خود باعث شدند که فتنه دشمنان خارجی که با همکاری دشمنان داخلی برنامه ریزی شده بود ، خاموش شود.

سردار سلیمانی جان خود را فدای امنیت و آسایش جهان اسلام کرد

امام بوکان با تأیید اینکه خدمات سردار سلیمانی برای تأمین امنیت جهان اسلام غیرقابل انکار است ، گفت: “این شهید بزرگوار برای دفاع از پرچم اسلام و مقدسات اسلامی و تلاشهایی که ساخته شده برای محافظت از جهان اسلام هرگز فراموش نخواهد شد. ” و مردم فراموش نخواهند کرد.

استاد ملا عباس احمدی افزود: ترس از دشمنان در حاج قاسم سلیمانی باعث شد که وی ناجوانمردانه و در تاریکی شب به شهادت برسد.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را هدف قرار می دهند و می خواهند امت اسلامی را با امت اسلامی نابود کنند ، اظهار داشت: وحدت و همدلی باید همیشه بین امت اسلامی و هرکسی که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند وجود داشته باشد آنها از صحنه مسلمانان ناپدید می شوند. زمان.

در پایان این مراسم از یکی از رزمندگان مدافع حرم ، یکی از مدافعان بهداشت ، رئیس بیمارستان شهید قلی پور و یکی از تولیدکنندگان این شهرستان تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا