اقتصادی

رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

مجله روز / قم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از برگزاری یک رویداد خانه به کارخانه با همکاری جهاد دانشگاه قم با هدف ترویج و گسترش ایده ها و آشنایی افراد تحت حمایت کمیته امداد با ادبیات تجاری .

حسین اسفندیاری ، رئیس اداره مدیریت مشاغل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در گفت وگو با مجله روز ، اظهار کرد: همزمان با حرکت علمی کشور ، این رویداد محل کارخانه با همکاری جهاددانشگاهی پشتیبانی قم است. کمیته کمک با ادبیات تجاری ، افزایش دانش مردم از مرحله شکل گیری ایده تا مرحله بازاریابی ، ارتقا و تقویت فرهنگ کارآفرینی ، شناخت ظرفیت های محلی استان برای گسترش کسب و کارهای نوپا و محلی ، ایجاد ارتباط بین ایده صاحبان و سرمایه گذاران و کمک های مادی و معنوی صاحبان ایده توسط کمیته امداد سازماندهی می شوند.

وی اظهار داشت: این مراسم با حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان قم در سه حوزه صنایع دستی (چرم ، فلز ، کاغذ ، چوب …) ، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی ( تبدیل میوه ها به آجیل و …) و فناوری های اطلاعاتی (هوش مصنوعی ، بهداشت و پزشکی و …) ایده ها را به خود جلب می کنند.

اسفندیاری اظهار داشت: برای علاقه مندان از 2 تا 15 اسفند ماه یک سری وبینار آموزشی با موضوع خلاقیت ، تولید ایده و تحلیل بازار ، بیان و ارتباطات م ،ثر ، بازاریابی فروش و … برگزار می شود. به لینک https://formaloo.com/karkhane مراجعه کنید برای آموزش وبینارهای رایگان ثبت نام کنید.

رئیس دفتر راهنمایی شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم خاطرنشان کرد: افراد می توانند ایده ها و کارهای خود را با مراجعه به سایت http://jd-qom.ac.ir/ en / form / 384 کردی ارائه دهند: از مارس 16 تا 20 ، ایده های دریافت شده بررسی می شوند و 10 ایده به مرحله آزمایشی می روند و در 16 مارس این رویداد پایان می یابد.

وی با بیان اینکه ایده اول این رویداد 15 میلیون ریال ، نفر دوم 10 میلیون ریال ، نفر سوم هفت میلیون ریال و دو ایده هر کدام چهار میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می کند ، افزود: صاحبان برتر و ایده های شکرگذار همچنین از حمایت مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جهاد دانشگاهی قم و بنیاد ملی نخبگان قم بهره مند می شوند. تخفیف 50 درصدی آموزش تخصصی در جهاد دانشگاهی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا