استان ها

۱۹۰ تفاهمنامه بین دانش بنیان ها و شرکت های پتروشیمی منعقد شد

به گزارش خبرنگار مجله روز، اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون ۲ با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و چهره‌های علمی استانی و کشوری در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد.

در این رویداد فناورانه از میان یک هزار و ۶۷۲ رزومه ارسالی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و پس از فرآیند مصاحبه تخصصی، ۳۵ شرکت از ۲۷ استان کشور انتخاب شده که موفق به انعقاد ۱۹۰ تفاهم‌نامه برای حل تقاضاهای فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی متعهد به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است

پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اختتامیه رویداد پتروفن زون اظهار کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خود را متعهد به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان می‌داند.

وی هدف از رویداد پتروفن زون را حل نیازهای فناورانه شرکت‌های پتروشیمی عنوان کرد و افزود: این رویداد برای دومین بار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به صورت متمرکز و با دقت و سرعت به انجام رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان کرد: ما برای پیشرفت صنعت پتروشیمی راهی جز استفاده از دانش بنیان‌ها و اعتماد به جوانان ایرانی نداریم و دانش‌بنیان‌ها مهم‌ترین پیشران اقتدار صنعتی هستند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آینده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دانش‌بنیان‌ها گره خورده و اقتدار صنعتی صرفا با تکیه و اعتماد به دانش بنیان‌ها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از ظرفیت خالی و سرمایه بیش از ۳۰ میلیارد دلاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خوبی استفاده کنند.

برزگر گفت: ما در منطقه ویژه تمام قد آماده خدمتگزاری به دانش بنیان ها هستیم تا با واگذاری زمین و تسهیل در برقراری ارتباط با شرکت‌های منطقه ویژه و ارائه مشوق‌های مختلف زمینه را برای حضور موثر و ارزش‌آفرینی آنها در منطقه ویژه اقتصادی فراهم کنیم.

وی بیان کرد: اکثر کارخانه‌های بزرگ منطقه ویژه بالای ۲۰ سال عمر دارند و این فرصتی جهت ورود نوآوری و دانش بنیان‌ها برای افزایش بهره‌وری است.

خبرنگار:مهدی حساکره

۴۶

دکمه بازگشت به بالا