استان ها

این کشورها در ایام کرونا سریع‌ترین رشد کسب‌و کارهای کوچک را داشته اند!

بر اساس گزارش ها برن به گفته Wifrom، بحران جهانی تاج و تخت بر کسب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) (که بیش از 90 درصد از کسب‌وکارهای جهان را تشکیل می‌دهند) تأثیر می‌گذارد. جهان به طرق مختلف آشفته شده است. بسیاری از مشاغل به طور موقت تعطیل شده اند و برخی برای همیشه تعطیل شده اند، در حالی که برخی شاهد هستند رشد بی سابقه بوده اند.

با این حال، نوآوری ناشی از این بحران نتیجه کمتر شناخته شده ای در 18 ماه گذشته بوده است، زیرا مجموعه ای از مشاغل دیجیتال بومی جدید را ایجاد و شکوفا کرد تا نیازهای رو به رشد، فرصت های جدید بازار و تغییرات جهانی را در محیط های کاری از راه دور برآورده کند.

بر اساس نتایج گزارش های 2020، 32 درصد بیشتر شرکت های کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان تشکیل شده اند زیرا سرمایه راکد است. بازار کار اختلالات و تکامل رفتار مصرف کننده منجر به کارآفرینی جدیدی شده است. کشورهای سراسر جهان از بریتانیای کبیر من کانادا از جانب ژاپن و برزیل رشد بی‌سابقه‌ای را در شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید تجربه کرده است، به طوری که 10 کشور برتر تقریباً 30 درصد یا بیشتر رشد کرده‌اند. بازار اقتصاد جهان به ندرت چنین واکنش هماهنگی را نشان می دهد، به ویژه در نتیجه بحران ها، اما این رشد نشان دهنده آغاز یک دیدگاه جهانی جدید در تجارت است. الکترونیک خواهد بود.

10 کشور برتر با بالاترین رشد تجارت جدید در سال 2020 شامل بریتانیا (101%)، ایالات متحده (86%)، استرالیا (73%)، آلمان (62%)، کانادا (58%)، ایتالیا (44%)، فرانسه (40%)، ژاپن (38%)، برزیل (35%) i تایلند (29%).

کدام کشورها سریع ترین رشد کسب و کارهای کوچک را در کرونا داشته اند؟

سرعت دستیابی به دستاوردهای دیجیتال

همه گیری کووید-19 به عملیات دیجیتال و بیشتر عملیات وابسته شده است تجارت الکترونیک Fet میلیون ها نفر شهروندان در سرتاسر دنیا مجبور شدند در خانه بمانند و روی زندگی آنلاین تمرکز کنند و در نیمه دوم سال 2020 فرصت های کارآفرینی زیادی در این ساختار پیدا شد که قبلا وجود نداشت.

علاوه بر این، تعداد شرکت هایی که برای اولین بار در طول اپیدمی جهانی 2020 دیجیتالی شدند، سه برابر شده است و این نشانه خوبی از شتاب دیجیتالی شدن است. به عنوان مثال، تعداد مشاغل موجود در برزیل که برای اولین بار در سال 2020 نسبت به سال 2019 به صورت آنلاین تغییر کرد، 208 درصد رشد کرد در حالی که نرخ رشد در آلمان 38 درصد بود.

کسب و کارهای کوچک باید به مبتکران انعطاف پذیر تبدیل شوند تا فعالیت های خود را در مواقع بحران حفظ کنند زیرا رقابت در میان خرده فروشان آنلاین، بدون شک به دلیل افزایش شدید کارآفرینی بوده است. بر اساس تحلیل ها، تغییر به سمت دیجیتال منجر به این شده است که شرکت ها بتوانند دیجیتالی کنند و SME ها مشتریان بیشتری را جذب کرده اند. درآمد افزایش یافت.

کدام کشورها سریع ترین رشد کسب و کارهای کوچک را در کرونا داشته اند؟

حضور آنلاین با قدرت ماندگار

استرس و موفقیت کسب‌وکارها در سراسر جهان به دلیل همه‌گیری بسته به شرایط داخل و خارج از کنترل آنها متفاوت است، اما برای هر کسب‌وکار کوچک، پرش آنلاین به معنای سرمایه‌گذاری است. دلار و منابعی برای حضور آنلاین با قدرت پایدار.

در حالی که هنوز یک چالش است، راه اندازی یک تجارت خانگی دیجیتال کوچک یا تغییر یک تجارت آنلاین موجود مشکلات مالی بحران بهداشت جهانی هرگز به این آسانی نبوده است.

از آنجایی که بازار به سرعت در حال تغییر به سمت دیجیتال است، ما شاهد گسترش هستیم فن آوری ما اینجا هستیم تا از این سرمایه گذاری ها حمایت کنیم و فرصت های کارآفرینی را تقویت کنیم. از لحاظ تاریخی، قابلیت‌ها و دسترسی دیجیتال برای بسیاری از کسانی که می‌خواهند کسب‌وکارهای کوچک جدیدی راه‌اندازی کنند، موانع غیرقابل عبور بوده است، اما ما در میانه این تغییر هستیم. با ادامه شکل گیری کسب و کارهای کوچک، تحقیقات بیشتری انجام خواهد شد و این تحول در کل اقتصاد دنبال خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا