عمومی

انواع شیرآلات ساختمانی از نظر عملکرد و ساختار داخلی

ما یک راه حل ویژه برای کسانی داریم که تمایل دارند از دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر سینک استفاده نمایند و هم نمی خواهند زیبایی محیط آشپزخانه شان خدشه دار شود. اما در سایت چارسو نه تنها میتوانید انواع مدل شیرآلات را بررسی کنید، بلکه دستتان برای انتخاب برند هم باز است. نه تنها درایران، بلکه در هیچ کشور دیگری ناخالصی های محلول در آب مثل سختی و سنگینی آب، املاح حل شده و … در گذشته کار اصلی شیرآلات، تنها توزیع آب بود اما حالا این ابزارآلات میتوانند زیبایی یک خانه را دگرگون کنند، پس باید شیرآلات بهداشتی را جزو مهمترین اجزاء یک ساختمان بدانیم. به دلیل سنگین بودن آب مورد استفاده در ایران و بالا بودن درصد رسوبات آب، احتمال نیاز به تعویض کارتریج و مغزی های شیر ظرفشویی بسیار بالا خواهد بود. گروههای “خدمات”، “شیشه” و “نقاشی ساختمان” نیز به ترتیب با 35.2، 43.4 و 53.5 درصد افزایش، کمترین تورم سالانه را به خود اختصاص دادهاند. انواع شیر ظرفشویی ساخته شده در طرح های متنوع و جنس های مخصوص همچون برنج، استیل و سایر فلزات سبک و ضد زنگ هستند که حتی در استفاده طولانی مدت نیز برق و زیبایی خود را از دست نمی دهند.

شیر ظرفشویی های کلاسیک و قدیمی را که دارای دو فلکه مجزا برای آب سرد و گرم بودند را خیلی وقت است که دیگر در ملاء عام نمی بینیم. از آب جدا نمی شوند چرا که هزینه جداسازی ناخالصی های محلول در آب بسیار بالاست. ویژگی منحصر به فرد این نوع از شیرآلات، استفاده کاربردی و مدیریت فضای آشپزخانه و خصوصا سینک ظرفشویی است. شیر سینک تصفیه دار راشل راسان از نمونه های مدرن شیر سینک های امروزی الهام گرفته است. شرکت «شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران» تولیدکننده برند KWC تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس جزو معدود شرکتهایی است که به صورت شبانهروزی و در چند شیفت کاری در حال تولید است و سهم بالایی از بازار را به خودش اختصاص داده است. استفاده از آب تصفیه خانگی برای ارتقای سطح سلامتی خانواده و بالابردن کیفیت آب آشامیدنی در بیشتر کشورهای پیشرفته با استقبال خوبی مواجه شده است. با توجه به اینکه حجم زیادی از آب شهری صرف مصارف غیر آشامیدنی (مثل شستشوی لباس، استحمام، شستشوی ظروف ، آبیاری گلدان ها و باغچه ها و …) می شود لذا عاقلانه نیست که تمام آب مصرفی شهری با هزینه های هنگفت تصفیه کامل شود و ناخالصی های حل شده در آن حذف شود.

مطلب مشابه:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

این مدل از شیر سینک های تصفیه دار راسان، با الهام از طراحی کلاسیک و خاص دنباله ای از سری شیرآلات الیزه راسان می باشد. شیرهای اهرمی به مراتب از لحاظ راحتی در استفاده و بهداشت از مدل های فلکه ای گزینه های مناسب تری هستند. البته بعضی کارشناسان توصیه می کنند که بهتر است در خانه هایی که فشار آب کمی دارند از شیرهای کلاسیک دو فلکه ای استفاده شود و قید مدلهای اهرمی زده شود. اگر در خانه دستگاه تصفیه آب دارید یا در فکر خرید آن هستید بد نیست بدانید که معمولا شیرهای جداگانه ای برای دستگاه های تصفیه در نظر گرفته می شود و در گوشه ای از سینک نصب می شود. ما در شرکت بازرگانی گلزار اتصال از سال ۱۳۸۹ با بکارگیری نیروهای انسانی خلاق، مجرب و توانمند که سرمایه اصلی این مجموعه می باشد، فعالیت های خود را آغاز کردیم.مجموعه ای بی نظیر از تولید کنندگان مطرح اروپایی و برندهای تراز اول اروپا در زمینه ی شیرآلات ساختمانی شامل شیر روشویی ، شیر حمام ، شیر ظرفشویی ، شیر توالت ، دوش حمام و در زمینه دیگر محصولات بهداشتی ساختمان شامل توالت فرنگی ، وال هنگ ، توالت یورینال ، کاسه روشویی و فلاش تانک را گردآوری نموده است.

با بدنه کرومی و علم شاوری به شما این امکان را می دهد که تمام زوایای پیدا و پنهان سینک را تحت سلطه خود درآورید. خرید شیر ظرفشویی از یک برند معتبر می تواند خیال شما را از بابت تعویض و موجودی لوازم یدکی راحت خواهد کرد. مدلهای جدیدی از شیر ظرفشویی به بازار آمده است که به نام شیر دو منظوره مشهور هستند. این شیر ظرفشویی دارای کیفیت و دوام بالایی است و تا سالها بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله شما را در رفع چکه کردن شیر ظرفشویی راهنمایی می کنیم. به یاد داشته باشید که رنگ سفید در شیرآلات معمولا به دلیل شیوه خاص آن که شبیه به رنگ کردن خودرو است میتواند جلوهای خاص به محل سکونت شما ببخشد. همچنین، خروج آب از این نوع شیرهای ظرفشویی بسیار منعطف، قابل چرخش و تغییر است که حداکثر راحتی را برای مصرف کننده فراهم می سازد. کاربری اصلی شیر ظرفشویی انتقال آب سرد و گرم برای شستن ظروف و مواد غذایی است.

دکمه بازگشت به بالا