استان ها

تبریک هفته قوه قضاییه و تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین/ تقدیر از عملکرد دادگستری استان لرستان

به گزارش مجله روز لرستان ، وی اظهار داشت: اجرای عدالت باید با اقتدار و قدرت ادامه یابد ، توجه جدی به رضایت مندی مردم نیز باید صورت گیرد ، این وظیفه کلیه ادارات و روابط عمومی هر اداره در طول هفته است مشتری در نظرسنجی ها در این رابطه باید وجود داشته باشد ، در صورت عدم رضایت ، باید یک راه حل یافت.
اقدامات خوب و کارآمد عدالت لرستان برای تکریم ارباب رجوع
نماینده ولی فقیه در لرستان از جلسات علنی هفتگی و مستمر در دادگستری استان لرستان و پیگیری های خوب مدیر کل دادگستری استان طی سال گذشته از نظر کارگاه ها ، واحدهای تولیدی تقدیر کرد و کارخانه ها البته امروز شاهد راه اندازی برخی از این کارگاه ها و کارخانه ها بودیم.
وی خطاب به م faithfulمنان افزود: قوه قضاییه به همراه دستگاه های اجرایی به طور جدی پیگیر تأسیس این کارخانه های تعطیل شده در سالهای 1400 و 1401 هستند و انشا Godالله لبخند شادی را بر چهره جوانان و خانواده ها خواهیم دید “
حجت الاسلام شاهرخی ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد دادگستری در استان و سازمانهای تابعه ، اظهار داشت: برای خداوند متعال توفیق روز افزون ، مهربانی و برکت این عزیزان را مسئلت می کنیم.
مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به لرستان را تأیید کنید
در جای دیگری از سخنان خود حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه انتخابات با فراز و نشیب هایی برگزار شد و نتیجه ای که مردم به دنبال آن بودند به دست آمد افزود: مردم استان ما مانند سایر استانها در حال آماده سازی بودند آنها آماده ورود به این ماندگار شدند حماسه سیاسی و این حماسه بی نظیر را در طول مبارزات انتخاباتی و در تاریخ 28 ژوئن آفرید. از این نظر ، جای تقدیر و تشکر از اقشار مختلف دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم متدین ، ​​شریف و نجیب ، علی رغم مشکلات اقتصادی ، با حضور پرشور دشمنان اسلام و نظام را ناامید کردند ، گفت: جواب این فداکاری این است که قرار است در استان انجام شده و با اجرای و اجرای این مصوبات و مصوبات دولت سیزدهم برای کشور و استان ما ، مردم فداکاری می کنند و فداکاری فرهنگی و پیشرفت اقتصادی اتفاق می افتد.
افشای چهره زشت منافقین پس از واقعه 28 ژوئیه 1981

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به 15 تیر و روز ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1981 ، افزود: “ما خدا را شکر می کنیم که این ذخیره الهی را برای ما حفظ کرده است. آنها به ما تحمیل کردند ، علما را بردند ، مجتهدان ، بزرگان و از ملت ما ، کسی مانند شهید آیت الله مطهری ، شهدای محراب ، رجایی ، باهنر و … در میان آنها بودند.
وی اظهار داشت ، “گرچه آنها از این طریق ما را آزار دادند ، اما خداوند ذات همه آنها را در حضور همه آن شهدا و حتی مضاعف در برابر مقام معظم رهبری قرار داد و این ذخیره الهی را حفظ كرد. برای ما و امروز ما ببینید این نعمت الهی چگونه در هدایت جامعه اسلامی و مسلمانان در جهان اسلام نقش دارد.
در جای دیگری از سخنان خود ، با اشاره به هفت تیر ، شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از همرزمان این شهید بزرگوار که در فاجعه هفت تیر به شهادت رسیدند ، نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: “گرچه این بود این یک حادثه بزرگ و برای همه بود. از بسیاری جهات تأسف آور بود ، اما خداوند در ازای مظلومیت این شهیدان عزیز ، به نوعی لطف خود را به ملت ما آشکار کرد و باعث شد نابینایان منافق چهره زشت خود را برای منطقه ، منطقه ما کشور و کشور.
شهدای 28 تیر شاهدی بر مظلومیت جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه شهدای هفتم تیر به نوعی امتحان مظلومیت جمهوری اسلامی بودند ، افزود: آنها ادعا می کنند که انسان ها “و توسط آنها حمایت شده اند.
وی ادعا کرد که کشور ما به قدرت رسیده است و همیشه در برابر صبر و تحمل ملت به دنبال صبر است ، خداوند متعال را آشکار می کند: نظام جمهوری اسلامی پس از شهادت شهدای هفتم تیر و چشم مسلمانان به قدرت رسید در کشورهای اسلامی آنها در سیستم اسلامی قرار می گیرند و همه از ایران الگو می گیرند و این در سایه صبر ، مقاومت و فراز و نشیب هایی است که ملت ما در 40 سال گذشته داشته است و حوادث تلخی که او داشته است داشته است
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: شهدای لرستان مانند شهید فخرالدین رحیمی از جمله آنها بودند که خداوند به آنها اعلام کرده بود که برخی از وقایع ، وقایع سیاسی و اجتماعی قبل از وقوع شناخته شده و آنها پیش بینی کرده بودند که شهید عزیز آنها می دانستند که بنی صدر برای کشور ما مضر است و می دانستند منافقین به کشور ما آسیب می رسانند.

46

دکمه بازگشت به بالا