فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

صندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی مجموعه ای از فعالیت های نوپا را ترتیب داده است که با همکاری مرکز توسعه نوآوری و هوش برگزار خواهد شد. مصنوعی پروژه های موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاران و شتاب دهنده های اکوسیستم تجاری کشور.

به گزارش مجله روز ، رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه حوزه سلامت دیجیتال ، شهر هوشمند ، حمل و نقل شهری ، هوا فضا و سنجش از دور در دو بخش برگزار می شود: پیوند و شروع از روز دوشنبه.

مخاطبان رویداد Startup Mondays ، استارتاپهایی مبتنی بر شتاب دهنده ها و مراکز رشد ، کارآفرینان و فناوریانی هستند که موفق به ساخت نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده اند و برای رشد تجارت خود نیاز به جذب سرمایه دارند. استارتاپ هایی که برای شرکت در این رویداد اقدام می کنند ، پس از طی یک دوره آموزشی کوتاه ، محصولات و خدمات خود را به سرمایه گذاران ارائه می دهند و زمینه لازم را برای جذب سرمایه مورد نیاز فراهم می کنند.

طرح پیوند همچنین خالق ایده ها و استارتاپ هایی را که هنوز به مرحله MVP نرسیده اند معرفی می کند تا برخی از هزینه های شتاب کسب و کار را به شتاب دهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر) و سایر سرمایه گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری ارائه دهد.

یکی از نقاط قوت این رویدادها ، برنامه سرمایه گذاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه ، اگر یکی از کارگزاران سرمایه گذاری یا شتاب دهنده های صندوق ، پس از ارزیابی و تصویب برنامه تجاری ، تصمیم به سرمایه گذاری در آن بگیرد ، صندوق نوآوری و شکوفایی حداکثر 80٪ سرمایه جسورانه مورد نیاز برای اجرای یا برنامه برگشت پذیر را تأمین می کند .

رویدادهای هفته هوش مصنوعی از دوشنبه تا چهارشنبه ، 4 تا 6 آگوست برگزار می شود و تیم ها و استارتاپ هایی که می خواهند در هر دو رویداد مرتبط شرکت کنند و دوشنبه ها را شروع کنند ، باید تا روز یکشنبه 11 ژوئیه از وب سایت غزل به آدرس https بازدید کنند: //ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/ برای این رویداد ثبت نام کنید و طرح های خود را ارسال کنید.

طبق صندوق نوآوری و شکوفایی ، کلیه هزینه های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پوشش داده می شود و شرکت در این روند توانمند سازی و رویداد کاملاً رایگان است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد از طریق شماره تلفن های 66128068-021 و 09366129101 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا