استان ها

انهدام ۲۴ باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان

مجله روز/ اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 24 باند سرقت کابل و کشف 5 تن سیم و کابل مسروقه طی 9 ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در نشست تعاملی با مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان که به منظور بررسی راهکارهای مقابله با سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال برق برگزار شد، اظهار داشت: در 9 ماهه امسال شاهد 21 درصد بوده ایم. افزایش سرقت کابل و سیم در حالی است که قدرت کشفی پلیس آگاهی استان اصفهان در این مدت 6.4 درصد افزایش یافته است.

وی مدعی شد 75 درصد سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال برق در پنج شهر اصفهان، شهرضا، خمینی شهر، فلاورجان و لنجان صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به انهدام 24 باند سرقت کابل و کابل طی 9 ماهه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در همین مدت بیش از 5 تن سیم و کابل سرقتی در مخفیگاه سارقان مشاهده شد. و سارقان و تحویل اداره برق.

به گزارش مجله روز و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ هاشمی فر با ادعای اینکه سرقت سیم برق باعث ایجاد مشکل در سیستم توزیع برق شهروندان می شود، گفت: امیدواریم شهروندان نسبت به آنچه که در آن است حساسیت بیشتری نشان دهند. در اطراف شما اتفاق می افتد.” و در صورت مشاهده قطع سیم های برق توسط یک یا چند نفر، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به سارقان رسیدگی شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین نسبت به ضایعاتی که مردم برای خرید کابل برق از سارقان اقدام می کنند هشدار داد و گفت: یکی از عواملی که سارقان را ترغیب به سرقت برق می کند وجود قاطرها و ضایعات خرید اقلام است. رصد هوشمند این افراد نیز در دستور کار نیروهای پلیس قرار دارد و باید بدانند که قطعا اقدامات مجرمانه آنها از چشم پلیس پنهان نخواهد ماند و با برخورد قاطع با ماموران مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا