استان ها

پروژه های نفت و انرژی با حفظ ضوابط محیط زیستی اجرایی شود / تبدیل قشم به هاب انرژی از نظر استراتژیک برای کشور اهمیت دارد

به گزارش مجله روز قشم، دکتر افشار فتح الهی در بازدید از برخی پروژه های نفت و انرژی منطقه آزاد قشم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بر لزوم توسعه فعالیت های اقتصادی با توجه به موضوع تاکید کرد. ظرفیت منطقه را در نظر بگیرید.

رئیس سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها تبدیل قشم به مرکز نفت، فرآورده های نفتی و انرژی ذخیره و صادرات این فرآورده های قشم را از اهمیت راهبردی بالایی برای کشور برشمرد.

طبق فتح الهی; استفاده از مهارت مهندسان بومی و نیروی انسانی متخصص برای راه اندازی و بهره برداری از پروژه های نفت و انرژی قشم نشانه پیشرفت روزافزون کشور در حوزه های مهم و کلان اقتصادی است.

وی بیان کرد: موضوع احداث خط انتقال فرآورده های نفتی از پایانه بلندمدت نفتی برای صادرات باید در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.

فتح الهی همچنین بر لزوم تولید محصولات باکیفیت برای کاهش آلودگی های زیست محیطی در منطقه و همچنین حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های اقتصادی برای ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

رئیس سازمان منطقه آزاد قشم نیز روز پنجشنبه در بازدید سرزده از محل احداث اسکله گردشگری کندالو دستورات ویژه ای برای تسریع در روند ساخت و ساماندهی پارکینگ خارج از برنامه های خود صادر کرد.

فتح الهی بیان کرد: ساماندهی و بهبود وضعیت اماکن گردشگری جزیره قشم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران باید به سرعت اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران این سازمان برخی از پروژه‌های نفتی و انرژی فعال در جزیره شمالی جزیره قشم، طولانی‌ترین شرکت نفتی پایتخت، شرکت بین‌المللی پتروشیمی قشم (کیپکو) است. پایانه. شرکت نفت قشم از منطقه پیش بینی شده برای احداث هاب پتروشیمی سلخ، اسکله حرا و پالایشگاه نفت پارس بهین بازدید کرد.

اجرای طرح های نفت و انرژی با رعایت استانداردهای زیست محیطی/ تبدیل قشم به قطب انرژی برای کشور اهمیت راهبردی دارد.

اجرای طرح های نفت و انرژی با رعایت استانداردهای زیست محیطی/ تبدیل قشم به قطب انرژی برای کشور اهمیت راهبردی دارد.

46

دکمه بازگشت به بالا