عمومی

ادرس مطب دکتر پازوکی جراح چاقی در کرج

برای انجام این عمل نیاز است بخش عمده‌ای از معده فرد حذف گردد و این راهکار باعث می‌شود در طول روز غذای مصرفی فرد کمتر شود و زودتر احساس سیری کند. به دلیل این‌که معده هورمون گرسنگی تولید می‌کند، با عمل اسلیو معده بخشی که قادر به تولید هورمون گرسنگی است، حذف می‌گردد. به‌ مرور زمان بیماری‌های مرتبط با چاقی نیز به واسطه این عمل جراحی برطرف می‌گردد. بهترین جراح اسلیو معده از نظر دکتر داود نریمان زاده پزشکی است که بهترین روش درمانی را برای مراجعه کنندگان خود ارایه دهد و تمامی مزایا و معایب روش های قابل انجام را به بیماران شرح دهد.

هزینه جراحی اسلیو معده در بیمارستان

بنابرایت هزینه تمام شده در حال حاضر 23 تا 25 میلیون در بیماران روتین است. منظور از بیماران روتین حدود 90% از بیماران است که در روز عمل بستری شده و نیاز به هیچ اقدام اضافه نداشته و فردای عمل (عصر) مرخص می شوند. بنابر این دریافت اطلاعاتی در مورد تحصیلات و سوابق پزشکی کمک خوبی برای انتخاب بهترین جراح می باشد. لیست جراحان چاقی تهران همواره برای عزیزان تهرانی که از چاقی مفرط رنج می برند سوال بوده و در پی یافتن آن هستند. در صورتی که شما می ‌توانید با یک بررسی و تحقیق ساده اطلاعات کاملی درباره بهترین جراحان چاقی به دست آورید.

لزوم همکاری بیماران چاقی با جراح چاقی

همچنین می‌بایست به توصیه‌های پزشک پس از عمل توجه داشته باشید تا با مشکلی در این زمینه روبه‌رو نشوید و شاهد نتایج دائمی پس از عمل اسلیو معده یا جراحی لاغری باشید. همچنین در چند ماه اول پس از جراحی کاهش وزن ، معاینات پزشکی مکرر برای نظارت بر سلامتی خود انجام می دهید. شما ممکن است به آزمایش خون و آزمایش های مختلف نیاز داشته باشید.

ممکن است پزشک تا مدت‌ زمانی استفاده از داروها را برای شما مجاز نداند و تغییراتی در رژیم غذایی شما صورت دهد. به ‌غیر از آن قبل ‌از آغاز جراحی امکان دارد، فعالیت‌های فیزیکی شما به‌ صورت منظم تکرار شود و استفاده از دخانیات و سیگار کاملاً حذف شود. اگر عمل جراحی لاغری و چاقی، برای سلامتی بیمار انجام شود نه زیبایی، بیمه بخشی از هزینه عمل را تقبل خواهد کرد.

ضمناً اگر به یک منبع عملی قابل اعتماد نیاز دارید، می‌توانید از صفحه انواع جراحی چاقی توسط پزشک متخصص بازدید کنید. بعد از محاسبه BMI و در صورت دارا بودن شرایط لازم برای عمل جراحی چاقی به بیمار توصیه می شود به پزشک جراح مورد نظر خود مراجعه نماید. چاقی یک اختلال پیچیده است که عبارت است از حجم زیادی از چربی بدن. چاقی خطر ابتلا به بیماری هایی همچون عارضه قلبی، ریابت و فشار خون بالا را افزایش می دهد.

عوارض جراحی چاقی

البته بهتر است بدانید که هیچ جراحی بدون عوارض نیست، اما در صورتی که این عمل جراحی را توسط پزشک با تجربه و ماهر انجام دهید هیچ گونه عوارض خطرناکی به همراه نخواهد داشت. در نهایت می توان گفت بهترین جراح چاقی در تهران باید مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته داشته باشد و قبل از اقدام برای انجام تکنیک های جراحی در جلسه مشاوره تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد.

همچنین این جراح باید علاوه بر تخصص، تجربه و مهارت لازم برای انجام صحیح این جراحی را نیز داشته باشد تا بتواند جراحی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. علاوه بر آن زمانی که بیمار برای انجام جراحی لاغری مانند اسلیو معده و بای پس معده به جراح مراجعه می‌ کند پزشک باید تمامی تجربه های درمانی گذشته خود را در اختیار او قرار دهد.

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

رژیم غذایی مایعات تا یک هفته ادامه خواهد داشت و از هفته دوم خوردن غذا های نرم شروع می شود، احتمالاً فرد در هفته سوم و به‌ صورت منظم به خوردن غذایی عادی بازخواهد گشت. نحوه خوابیدن بعد از انجام عمل بالون تاثیری مستقیم بر نتیجه عمل خواهد گذاشت. پس از انجام عمل بالن فرد ۶ ساعت بعد می‌ تواند تغذیه خود را با مایعات شروع کند، در روز های ابتدایی سرم درمانی و دارو های تقویتی تجویز خواهد شد که این کار باعث عدم تضعیف بدن فرد بیمار می شود.

شیوه انجام آن به این صورت است که پزشک متخصص ابتدا فرد را با یک داروی بیهوشی یا بی حسی آماده عمل کرده و سپس بالون انتخاب شده را از طریق اتصال به یک لوله بسیار نازک از راه گلوی فرد وارد بدن وی میکنند. انتخاب انواع درمان‌های چاقی براساس بعد احساسی یا چشم و هم چشمی نباشد.

اما متأسفانه بعضی اعمال جراحی مثل اعمال زیبایی بینی، صورت و … در کشورمان به مرز غیر معقول رسیده و جنبه روانی به خود گرفته. سعی گردد با بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد درمان بیماران چاق به یک انتخاب صحیح و درست برسند. البته لازم نیست که جزئیات یا تکنیک‌های عمل را بدانند که این خارج از درک افراد غیر پزشک است و تلاش در این مورد توسط بیمار یا جراح بی‌مورد است.

نکته مهم دیگر این است که دسترسی راحت و سریعی به جراح خود داشته باشید. یک جراح خوب و با اخلاق سعی می کند هم در مطب خود و هم در شبکه های مجازی و وبسایت خود پاسخگوی بیماران باشد و آن ها را به درستی راهنمایی کند. همین امر نشان دهنده اخلاق و مردم داری بهترین جراح لاغری است که برای یک بیمار می تواند بسیار مفید و دلگرم کننده باشد. دکتر محمود حیدری علاوه بر تماس تلفنی در صفحه اینستاگرام خود و وبسایت شخصی، پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود و با حوصله و زبانی ساده شما را راهنمایی خواهد کرد.

دکتر پدرام طالبیان بهترین جراح چاقی

دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی و جراح چاقی به طور قطع جزو بهترین جراحان چاقی در ایران هستند که سالانه با انجام بیش از 150 عمل جراحی که عمده آنها عمل جراحی چاقی است رزومه و سابقه بسیار ارزنده ای در انجام این عمل جراحی دارند. و در پایان بهترین روش درمان چاقی عبارت است از رژیم توأم با ورزش و در کنار آن مشاوره تغذیه و گاهی مشاوره پزشکان اعصاب؛ که در صورت تلاش و جدیت به روش فوق و ناموفق شدن توصیه به اعمال جراحی چاقی می‌گردد.

برای این که جراحی اسلیو معده موفقیت آمیز باشد، باید از پزشک جراحی کمک گرفت که دارای تجارب موفقیت آمیزی در این زمینه بوده اند و سابقه ی عمل های جراحی موفق اسلیو معده برای آن ها بالا باشد. از طریق تحقیق، جست و جو و پرسش از بیماران یک پزشک جراح می توان به میزان مهارت او در زمینه ی جراحی اسلیو معده پی برد. برای هر فرد بر اساس میزان توده ی بدنی و شرایط فیزیکی بدن او یک روش جراحی مناسب است.

سلام وعرض ادب خدمت دکتر بسیار مهربون و دلسوز اقای دکتر جلالی عزیز.خدا ازش راضی باشه با استرس ک من داشتم به بیمارها آرامش اعتماد میدن من با دستهای پر از شفای اقای دکتر عمل شدم وزن قبل عمل ۱۰۷وزن فعلی ۸۰ عمل مینی بای پس در عرض چهار ماه خدا سلامتشون کنه. جراح لاغری در قسمت فوقانی معده، قسمتی از ورودی مری به معده (شامل فوندوس معده) را برش می‌دهد.

اما طبق چیزی که در تصویر زیر می‌بینید معده شما به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود، که قسمت تحتانی آن وظیفه تولید مواد گوارشی و شیره معده را همچنان بر عهداه دارد. چاقی با BMI 35 تا 39 همراه با بیماری که مرتبط با چاقی بیمار است. این جراحی هم میزان خوردن شما را محدود می کند و هم باعث کاهش جذب مواد مغذی می شود.

بالون معده

بالون معده یکی از تازه ترین شیوه های کاهش وزن است که نظیر یک توپ مملو از هوا، گاز یا ترکیبی از هر دو مورد به بخش داخلی معده رفته و حجمی از معده را در بر می‌گیرد، این کار باعث می شود که فرد احساس سیری کرده و کمتر کالری مصرف کند. از متخصص تغذیه درباره خوردن ویتامین‌ هایی مانند کلسیم، ویتامین دی، آهن و مشورت بگیرید.

پس از انجام عمل تست خون بگیرید تا مطمئن شوید که دچار کم‌ خونی نشده‌ اید و رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید و به صورت منظم ورزش کنید. این روش از کاهش وزن، توسط حلقه‌ ای که به دور معده انداخته می شود و باعث می شود که معده کوچک شده و بیمار غذای کمتری را مصرف کرده و زودتر احساس سیری کند، انجام می شود.

در این روش از جراحی که یکی از متداول‌ ترین نوع جراحی‌ ها برای کاهش وزن است، هر ۲ روش محدود کننده با هم ترکیب می شوند و هنگام عمل متخصص جراح، معده را به ۲ بخش تقسیم می کند و بخش بالایی را از بخش پایینی جدا کرده و مسدود خواهد کرد. درصد موفقیت‌های جراحی چاقی در ۵ سال گذشته ۸۵ درصد شناخته ‌شده است و از این طریق توانسته به افراد کمک کند تا به تناسب اندام دلخواه خود برسند.

به عنوان یک مراجع یا یک بیماری که چاقی مفرط دارید طبیعی است که سوالات زیادی در ذهن داشته باشید. اگر جراح در همان جلسه بررسی با مهربانی، و دقت بالا به شما گوش می دهد و به سوالاتتان با خونسردی پاسخ میدهد او را از دست ندهید. اگر نتوانید مقدار زیادی وزن کم کنید و یا مدت طولانی رژیم بگیرید؛ یا اگر مشکلات سلامتی جدی ناشی از چاقی داشته باشید، می توانید جراحی اسلیو معده را انجام دهید. در پایان شما باید ابتدا بدانید که کاندیدی خوبی برای جراحی چاقی هستید یا خیر.

تاثیر جراحی اسلیو

بعد از جراحی اسلیو ، معده کوچک شده و حجم کمی از مواد غذایی را می پذیرد و بعد از خوردن مقدار کمی از مواد غذایی سریعا پر شده و احساس سیری به ما دست خواهد داد . بهترین جراح اسلیو معده باید با دقت این عمل را انجام دهد و درصد خطای آن به صفر برسد. جراح اسلیو معده مشاوری است که باید با بیماران خود صحبت کرده و در صورت عدم نیاز به جراحی راه های درمانی دیگری را برای بیماران خود ارايه دهد. جراح اسلیو معده باید روشهای جراحی را برای آگاهی بیمار و کاهش مشکلات بعدی توضیح دهد.

از معایب این روش، احتمال ایجاد آمبولی چربی می باشد که عارضه ای مرگ بار است. رادیو فرکوانسی یکی از دستگاههایی است که علاوه بر ذوب چربی به صورت موضعی با نفوذ حدود 3 میلیمتر در بافت زیر جلد باعث کلاژن سازی و لیفت بافت می شود. البته میزان پاسخ دهی رابطه مستقیم با کیفیت دستگاه و کشور سازنده دارد که انواع اروپایی واقعا موثر تر از انواع کره ای یا چینی می باشند. انتخاب اشتباه نوع عمل باعث بروز مشکلات و عدم نتیجه گیری مناسب بیمار میشود.

دکمه بازگشت به بالا