استان ها

نوسازی پایانه مسافری بندرگاه کیش

به گزارش کیش آنلاین : عزت الله محمدی رئیس شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها در تشریح این موضوع گفت: این طرح از آذرماه سال جاری در مبادی ورودی و خروجی سفرهای دریایی آغاز شده و تا نوروز به اتمام می رسد. 1401.”

محمدی با بیان اینکه تردد بین پایانه مسافربری تا اسکله شمالی با خدمات ویژه انجام می شود، تصریح کرد: در ضلع جنوبی این پایانه که دارای مساحت وسیع، فضای سبز و پارکینگ خودروها به مساحت حدود 2.5 هکتار است، بهسازی شده است. محوطه ورودی و خروجی، اصلاح هندسی معابر و خیابان بندر، نصب دوربین های مداربسته و ارتقای روشنایی فضای داخلی لابی انجام شده است.

به گفته عزت الله محمدی مرمت فضای سبز، مرمت و لکه گیری خیابان ها، روکش آسفالت، نوسازی تابلوهای ورودی و خروجی و نصب تابلوهای ایمنی و راهنما در کلیه اماکن و اسکله ها و همچنین رنگ آمیزی سرها، رنگ آمیزی آلاچیق های بندری از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام شده است. طراحی غرفه های جدید و بهسازی مکان و افزایش تعداد وب کیوسک های خرید بلیط در پاویون تجاری بندر جهت رفاه حال مسافران از دیگر اقدامات شرکت توسعه و مدیریت فرودگاه و بندر کیش است.

رئیس شرکت توسعه و مدیریت فرودگاه و بندر کیش در بخشی دیگر از سخنان خود از ایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی در بازوی شرقی بندر و ایجاد مجتمع کاربری سوپرمارکت ها خبر داد و افزود: اینها اقدامات با هدف آماده کردن ظاهر است.” بندر تجاری کیش به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود به جزیره در دستور کار شرکت قرار گرفت که با تلاش همکاران در حال انجام است.

وی در تشریح فعالیت های این بندر گفت: در حال حاضر بنادر کیش در زمینه های مختلف از جمله پهلوگیری شناورهای تجاری، پهلوگیری برای تامین مصالح ساختمانی و نیازهای عمومی جزیره، پهلوگیری شناورهای سوخت وارداتی و پشتیبانی نفت. شرکت‌ها و سایر کالاها. «مردم و مسافران در جزیره فعال هستند.

عزت الله محمدی رئیس شرکت توسعه و مدیریت بندر و فرودگاه، استفاده از سه بندر کیش، چارک و آفتاب را سفرهای روزانه، حمل و نقل کالاهای ساختمانی از قبیل آهن، شن، سیمان و سایر مصالح عنوان کرد.

محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی بندر کیش گفت: علاوه بر بهینه سازی کاربری و عملکرد روزانه ساختمان ترمینال، به جنبه های زیبایی شناختی سازه نیز توجه کرده ایم چرا که یک ترمینال مناسب ترکیبی از موارد مختلف است. اجزاء و مرتبط با فعالیت ها و عملکردها.” یکپارچگی و جذابیت است.

محمدی با اشاره به معماری پایانه مسافربری بندر کیش گفت: و محیط آن و همچنین بهره گیری از تجهیزات روز و هوشمند. تاثیرات کیفی و کاربردی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و ساکنان یکی از مهمترین رویکردها در این طراحی است.

وی در پایان تصریح کرد: همزمان با بهسازی معابر و بهسازی محیط اطراف بندر تجاری، نوسازی و بهبود روابط عملکردی و فضایی، طراحی داخلی مجموعه و منازل داخلی بنا در نظر گرفته شده است. پایانه.

عزت الله محمدی افزود: طراحی داخلی با استفاده از حجم های متنوع، مبلمان، رنگ های مختلف دیوارها، ایجاد بافت و نقش های دریایی بر روی دیوارها و توجه به شکل و مکان المان ها و علائم بصری انجام می شود.

شایان ذکر است پایانه مسافربری شماره 2 بندر تجاری جزیره کیش در زمینی به مساحت 8000 متر مربع و زیربنای 11000 متر مربع با ظرفیت روزانه 3500 مسافر واقع در شمال شرق بخشی از جزیره مسافران دریایی (چه داخلی و چه خارجی) در جزیره بوده اند.

48

دکمه بازگشت به بالا