استان ها

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تربت حیدریه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا، “مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران” در دانشگاه تربت حیدریه آزاد نگه دارید. (ادامه مطلب)

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

در این مراسم محمدحسین علیزاده رئیس بنیاد ایثارگران و امور ایثارگران تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، مهدی زاهدی، محمد حاتمی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرستان تربت حیدریه حضور داشتند. شورای اسلامی شهر، سعید میرزاده، معاون مدیریت و توسعه منابع، مهدی رهنما، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد حیدریه تربت از هشت فرزند شهید و نه تن از کارکنان بی غرض دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد. با تشکر.

محمد حاتمی مدیر دانشگاه آزاد تربت حیدریه با گرامیداشت 22 اسفندماه سالروز ولادت سالار شهیدان گفت: آره.

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه نیز با استناد به آیات و روایات پیامبر گرامی اسلام به بیان فضیلت و مقام والای شهدای والامقام پرداخت.

در ادامه اقامه نماز جماعت در مسجد حضرت محمد (ص) مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه حاضرین با آرمان های شهدا و امام راحل با حضور بر مزار گمنام تجدید میثاق کردند. شهدای این دانشگاه

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

به گزارش آنا، در این مراسم به همراه حاضران و جمعی از فرزندان و خانواده های شهدا که در این آیین شرکت داشتند، به یاد شهدا چند درخت در محوطه دانشگاه آزاد تربت حیدریه کاشته شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا