بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در خصوص رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده از جمله ایده تولید یک این رویداد را درگیر کرد. زباله های آسان کار جدید، تولید دستگاه ویژه پیشگیری و درمان هالوکس و آلگوس، تولید شیشه برقی ریموت لیفت دستی و گروه تحقیقاتی به نام شماره گروه برای همکاری در این رویداد.

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: در منطقه عملیاتی شرهانی و برنامه های فرهنگی امسال اتحاد دهلران به پاس رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و جشن گام دوم انقلاب در خرداد 1401 قدردانی می شود.


بیشتر بخوانید:

حوزه تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته برای دریافت 50 هکتار زمین درخواست مجوز دادیم. منابع طبیعی گیاهان دارویی دهلران و این انتقال رو به اتمام است.

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مرحله نهایی اخذ مجوز

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی درآمدزایی غیر شهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران جهت تایید به سازمان مرکزی ارسال و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی تهیه و برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت به سازمان مرکزی صدور مجوز ارسال شده است و منتظر دریافت مجوز برای انجام این دوره ها هستیم.

انصاری پور عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران را در حوزه آموزشی ارزیابی کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه های تفاهم استانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال گذشته سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، از جمله مواردی هستند که فعالیت های آموزشی این واحد دانشگاهی و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: ارائه چندین وام دانشجویی که در سال گذشته موجب جذب دانشجو شد، از نکات قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب رشته های کارشناسی ارشد فراگیر است که در آینده نزدیک جذب دانشجو خواهد شد. .

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا