اقتصادی

علت بسته شدن جاده ساحلی غربی اهواز چیست؟

مجله روز/ خوزستان مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: بسته شدن بلوار ساحلی غربی و محدودیت تردد در این جاده به دلیل اجرای پروژه فاضلاب اهواز است و این محدودیت ساعت 6 صبح فردا 14 خرداد به پایان می رسد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با مجله روز، با اشاره به بسته شدن جاده ساحلی غرب اهواز برای اجرای پروژه فاضلاب اهواز، اظهار کرد: 2 امانیه، خیابان دارایی، از ساعت 23 روز دوازدهم به بلوار ساحلی غرب اهواز محدود شد. خرداد ماه و این محدودیت تا ساعت 6 صبح فردا 14 خرداد پایان می یابد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: در بلوار ساحل غربی در باند شمالی به جنوبی حدفاصل بیمارستان رازی تا پل خیابان سلمان فارسی و باند جنوب به شمال حد فاصل پل سلمان فارسی و روبروی منطقه محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است. برق

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در پروژه فاضلاب اهواز گفت: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان و بویژه مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز به حدی است که پس از بهره برداری از تصفیه خانه کارخانه شرق اهواز، پروژه فاضلاب اهواز در 137 جبهه فعال است.

کرمی نژاد با اشاره به صبر و شکیبایی مردم در اجرای این پروژه گفت: از همکاری و صبوری مردم اهواز برای پیشبرد پروژه فاضلاب اهواز تشکر می کنیم و تمام تلاشمان برای رفع مشکلات فاضلاب اهواز است. برای چندین سال.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا