تندرستی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان حضور داشتند. . معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ داد.

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری “تارا” با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شد، اظهار داشت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 تاکنون بوده است. آغاز شده و هم اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، سعی در تفکر همه جانبه به دغدغه ها و نیازهای مردم امروزی دارد و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، سطل سلامت سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، استقبال بسیار خوبی از آن شده است. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک میلیارد وام اعطا کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا را که این اپلیکیشن بر روی آن ساخته شده است، عنوان کرد: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در تامین کالا و محل فروش و تجربه طولانی 50 ساله” “تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد”، گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید حضوری و غیر حضوری در زمینه های مختلف مانند فست فود، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و بهداشت، خدمات بیمه و … “””” سود و پورسانت نگیرید “، ” بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم ” و …

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و بازگرداندن وجوه جمع آوری شده از اعتبار فردی کاربر کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این مشکل اتفاق بیفتد. کاربر مورد نظر و شناسه آنها “منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی همچنین گفت: باید قول بدهیم که تارا تاکنون چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه ریزی های انجام شده تا پایان نوید رویدادهای هیجان انگیز را می دهد. در سال جاری و سال های بعد تا جایی که شعار تارا با عنوان «راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر جامع، در عمل در مواجهه با دغدغه ها و نیازهای مردم امروز به واقعیت تبدیل خواهد شد. و می توان گفت این خدمات در راستای وظیفه شرکت ها در قبال مردم و جامعه و در راستای ایفای مسئولیت مدنی می باشد. مارک ها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.

سخنران بعدی این نشست، وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» بود که چرایی و چگونگی شکل گیری این اپلیکیشن، ابعاد و روند، توسعه و چشم انداز آینده آن را برای حاضران تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه تارا سال گذشته بر اعطای وام های نهادی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز برای ارائه و راه اندازی سرویس جدید تارا به نام «اعتبار کوچک» یا «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن! سرویس. شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا بدون چک، سفته، ضمانت یا کارمزد و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. یک ساعت. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از 4500 شعبه حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خریداری کنید. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا در کوتاه‌مدت و میان‌مدت مطالبات مالی خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندانه‌تر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه بعد هزینه خرید خود را پرداخت می‌کند، بنابراین به نفع اوست. “

برای بهره مندی از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام شخص و یک کارت ملی هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران باعث می شود که سازوکار اعتماد به اعتماد مطلق برای اولین بار در کشور کار کند و این طرح تدوین شود. علاوه بر این، شاید لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که نیازی نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ به واقعیت تبدیل شود (مانند سایر کشورهای جهان).

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازگردانده شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به بیان خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که با تماس های سازمانی آن ها از تارا استفاده می کنند. خدمات برای دستیابی به ارتقاء تجربه خود است. آنها برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان شما هستند.”

وی درباره موضوع توسعه شبکه فرزندخواندگی تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا بتوانیم نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در کلیه خدمات دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت گرفته تا نرم افزار بوده است. و نحوه انجام تراکنش مورد نظر.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است، پرداخت با تارا حتی آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد، معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعدا به راحتی می توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف استفاده کنیم. برای توسعه آن.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت وجه نقد 3% می باشد که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است، به این معنی که تخفیف دائمی قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است از ساعت 14 جلسه رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور توده ها نمایندگان رسانه ها و سایر افراد مردم و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا