عمومیایرانی کسب و کار

مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

اسپیکر بلوتوثی چکش شکل به تمامی گوشیهای هوشمند، کامپیوتر و تبلتها میتواند متصل شود. همچنین در زمان روشن بودن دستگاه، چراغهای روی آن روشن میشود و درست همانند چکش ثور میگردد. از نکات دیگری که زمان خرید اسپیکر باید به آن دقت کنید، تعداد کانال اسپیکر است. این اسپیکر بلوتوثی به فناوری لامپ زنده (Live-Lights) مجهز شده است و میتواند نمایشی دیدنی از حرکت نور بر روی میز شما به اجرا در آورد. این اسپیکر بلوتوثی که به شکل یک دایره طراحی شده است، قابلیت ضد آب بودن دارد و از این رو میتوان آن را بهراحتی در استخرها استفاده کرد و آن را بر روی آب شناور کرد. امکانات مختلف اسپیکر بلوتوث همراه روی قیمت نهایی آنها تاثیرگذار است. هر اسپیکر بخشی از اصوات مثلاً یک موسیقی را برای شما پخش میکند؛ اما برای شنیدن صداها باکیفیت مناسب نکاتی مثل پژواک، فاصله و زاویهها هم مهم است. روکش به کار رفته بر روی توپ، از چسبندگی مناسبی برخوردار است که حتی برای یک پرتاب هیجانانگیز نیز میتوانید از آن استفاده کنید (مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل).

اسپیکر بلوتوثی پرندهای دارای توان خروجی 2 واتی و فرکانس 180 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. در این مطلب با روش حل برخی مشکلات رایج رایانه آشنا میشویم که منجر به قطع شدن خروجی صدای کامپیوترهای ویندوزی میشوند. با پیشرفت علم و فناوری و به کار بردن طراحیهای خلاقانه و خارقالعاده میتوانید گزینهای مناسب برای هر چه بهتر دیده شدن خود پیدا کنید. برای پخش موسیقی میتوان از حالت بی سیم یا از طریق کابل AUX استفاده کرد و برای شارژ کردن میتوانید از کابل میکرو یو اس بی استفاده کنید. اسپیکر بلوتوثی امو پلاس از 4 اسپیکر و 2 عدد ووفر با قدرت 40 واتی برخوردار است. اسپیکرهای بلوتوثی Wrenz Birdies یک نمونه از طراحیهای چشمگیر هنرمندان عرصه فناوری است. و بعد از چند سال با نام تجاری میکرولب و نشان پشتیبانی پروبیت کار خود را در حوزه تولید محصولات لوازم جانبی آغاز کرد. گاهی اوقات کمی ریسک کردن و ارائه دادن یک هدیه خاص با شکلی متفاوت ولی باکیفیت میتواند توجهات بسیاری را به سمت شما و نام برندتان جلب کند. برند باوین زیر مجموعه شرکت مادر فناوری الکترونیک Guangzhou Meiyue است که تولید، آزمایش، فروش و خدمات را به صورت یکپارچه می کند. همانطور که از نام آنها مشخص است، اسپیکرهای ایستاده به صورت معمول روی زمین قرار می گیرند و معمولا آن ها را به عنوان اسپیکرهای برجی می شناسند و ارتفاع اکثر آنها از سطح زمین چیزی در حدود 90 تا 120 سانتی متر است.

در بسیاری از اوقات، جکهای کارت صدا به صورتی کدگذاری شدهاند که به شما این امکان را میدهد جک بلندگوی مناسب خود را به خصوص هنگام اتصال اسپیکرها به مدلهای رایانهای مختلف، تعیین کنید. اکثر گیرندهها و تقویت کنندهها دارای بار ۸ اهم هستند و در نتیجه، نرخ امپدانس اکثر اسپیکرها نیز ۸ اهم است. اسپیکر بلوتوثی ابرنواختری دارای 36 حالت نورپردازی مختلف است که افراد را مسحور زیبایی و نورپردازی حرفهای خود میکند. این اسپیکر بلوتوثی کوچک و سبکوزن دارای نسخه بلوتوث ۵ است. اسپیکر بلوتوثی Divoom Aurabulb به شکل یک لامپ حبابی طراحی شده است و از بلوتوث نسل 4 برخوردار میباشد. برای پخش صدای انسانها و صداهایی با فرکانس متوسط از اسپیکرهای رده میانی به نام Mid-range speaker استفاده میکنیم. این کمپانی برای داشتن شعبه های متعدد در قاره ها و کشور های مختلف همواره به دنبال کشف سلایق جدید و نظرات خلاقانه در طراحی و تولید محصولات نوین است. مسلماً پاسخ منفی است زیرا کیفیت صدای تولیدی این بلندگو بسیار عالی است و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب خواهد کرد. دلیل عدم استفاده از بلندگو های سقفی با توان بیش از 5 و 10 وات در مکان های با ارتفاع بیش از 3متر ، تولید صدای آزار دهنده می باشد. ​

اسپیکر تسکو یکی دیگر از محصولاتی است که در کمپانی توسن سیستم شرق تولید می شود. شاید شنیدن این اسم کمی عجیب باشد، اما ظاهر این اسپیکر بلوتوثی مکعبی به مراتب خارقالعادهتر است. اما در بین اسپیکرهای پرتابل نیز، برخی نسبت به دیگر اسپیکرها قابل حمل تر هستند یا به عبارتی حمل آنها نسبت به دیگر بلندگوهای بلوتوثی پرتابل راحت تر است. این که اسپیکر یا اسپیکرها را کجا قرار میدهید میتواند تاثیر خیلی زیادی روی چیزی که میشنوید داشته باشد. لامپهای تعبیه شده بر روی توپ، میتواند تا 8 رنگ تغییر کند تا کاملاً مشابه تیم موردعلاقه شما گردد. اسپیکر بلوتوثی معلق ستاره مرگ نه تنها هدیهای عالی برای طرفداران فیلم و سریال جنگ ستارگان است، بلکه برای هر فردی که به دنبال یک فناوری خارقالعاده بر روی میز خود است، هدیهای عالی میباشد. در نتیجه، این افراد باید به دنبال استفاده از یک روش خوب و معتبر برای انجام فعالیت های مد نظرخود باشند.

دکمه بازگشت به بالا