بین الملل

واکنش صنعا به قصد حماس برای ازسرگیری روابط با سوریه

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس، خلیل الهیه، رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش حماس در مصاحبه ای مفصل با روزنامه الاخبار، در تشریح نقش ایران در … محور مقاومت، که جنبش به دنبال از سرگیری روابط خود با دمشق است. . (جزئیات بیشتر)

به گزارش آناتولی، روز گذشته (19 ژوئیه) هشت تن از علمای وابسته به نهادها و مراکز مختلف از جنبش حماس خواستند تا در این تصمیم تجدید نظر کند.

در همین راستا «محمد البخیتی» یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در توییتر خود نوشت: نمی توانم خوشحالی خود را از بازگشت روابط سوریه و حماس توصیف کنم، موضوعی که تاکنون مطرح شده است. علمایی که مدت‌هاست این اقدام را محکوم کرده‌اند، چرا وقتی ترکیه روابط دیپلماتیک خود را حفظ می‌کند، شما با اسرائیل سکوت می‌کنید؟

وی ساعاتی بعد در توئیتی دیگر نوشت: انگلیس از اشغال فلسطین و اجرای پیمان بالفور دست برنداشت، اما اطلاعات انگلیس یک گروه اسلامی ایجاد کرد که مأموریت آن مقابله با همه مقاومت کنندگان است. پروژه صهیونیستی در منطقه از چپ ها و ناسیونالیست ها. به محور مقاومت … چرا این علما اردوغان را هنگام استقبال از رئیس رژیم صهیونیستی محکوم نمی کنند؟

انتهای پیام/م/ت 10




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا