اقتصادی

رایزنی برای واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکونی به خبرنگاران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح جزئیات پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری ویژه خبرنگاران از رایزنی برای تحویل 14 هزار مسکن به خبرنگاران خبر داد.

به گزارش مجله روز، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارشاد به فعالیت حدود 17 هزار فعال رسانه ای در کشور و تلاش دولت برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای حرفه ای شدن آنها اشاره کرد. وی گفت: تاکنون بسته اینترنت هدیه روز خبرنگار است زیرا 12 هزار نفر تعیین تکلیف شده اند و سایر خبرنگارانی که هنوز این بسته اینترنتی را دریافت نکرده اند می توانند با تکمیل مدارک از این فرصت بهره مند شوند.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه سفر به استان گلستان افزود: عضویت اختیاری در سامانه رسانه کشور به منظور تسهیل در امور حمایتی از جمله امتیاز اینترنت، کارت هنری، وام، تسهیلات نصب، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی انجام می شود. بیمه ها

وی به حمایت های وزارت حراست از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت هاست که در آن نصب با نوع سود 18 درصد و پنج درصد تخفیف در قیمت کالا به همه خبرنگاران داده خواهد شد.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: همچنین رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تحویل 14 هزار واحد مسکونی به خبرنگاران آغاز شده است و فعالان رسانه ای می توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه کشور از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا