استان ها

پیگیری جدی مصوبات دولت در مورد بورس

وزیر دارایی با تاکید بر اینکه دولت تسلیم احساسات بازار نخواهد شد، گفت: مصوبات دولت در خصوص بورس با جدیت دنبال می شود و مجوزی برای ترک آن وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوزی روز گذشته در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: ابلاغ بسته ده گانه در بورس موثر بود و روند ماه های بعد نشان داد که شرایط مساعد حاکم بوده است. اما اتفاقاتی در عرصه بین‌الملل و سیاست‌ها در داخل کشور رخ داد که مجموع آن تا حدودی در بازار سرمایه ابهام ایجاد کرد.

وی در رابطه با انتشار مطالبی مبنی بر زیر سوال بردن تغییر سیاست دولت در بازار سرمایه اظهار داشت: انتشار این خبر باعث ایجاد بلاتکلیفی می شود که با توجه به جلسات برگزار شده در ستاد اقتصادی دولت تا امروز باید اعلام کنم. همان چارچوبی که در بهمن 1400 ایجاد شد در دستور کار دولت است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه انتظار دولت از وزارتخانه های تولید، اقتصاد و بانک مرکزی این است که تخلفی در این زمینه صورت نگیرد، گفت: هماهنگی نهادهای اقتصادی دولت باید به گونه ای باشد که شبهه ها برطرف شود. و بی اعتمادی

خاندوزی گفت: وضعیت بازار سرمایه به گونه ای است که باید آن را با همه متغیرهای داخلی و خارجی که بر کل اقتصاد ایران تأثیر می گذارد، تحلیل کرد و جایگاه ستاد اقتصادی دولت بر تقویت بنیادی و اساسی آن متمرکز است.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا