اقتصادی

بگذاریم کاربران در فضای رقابتی، خودشان پلتفرم را انتخاب کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش کسب و کار خبرگزاری آنلاین، روبیکا در بیانیه ای ضمن ارائه خدمات و دستاوردهای خود به شایعات مطرح شده از سوی برخی افراد و رسانه ها پاسخ داد.

در متن این بیانیه آمده است:

روبیکا با ابراز تأسف از وضعیتی که در هفته های اخیر برای اینترنت و دسترسی به خدمات بین المللی پیش آمده و نارضایتی هموطنان را به همراه داشته است، تلاش می کند تا خدمات ارتباطی مناسبی را در محدوده بستر خود تا در دسترس قرار گرفتن مجدد خدمات بین المللی ارائه دهد. به هموطنان

روبیکا با وجود تکذیب ادعای واهی مبنی بر پرداخت یارانه های هنگفت به این مجموعه در گذشته و آینده خاطرنشان کرد. روبیکا با سهامداری پرایمر حما و ایرانسل خصوصیت خصوصی دارد و تاکنون حمایت خاصی از سوی دولت صورت نگرفته است. لازم به ذکر است که با توجه به مدل درآمدی روبیکا بر اساس سهم درآمدی از مصرف ترافیک کاربران و استقبال گسترده مخاطبان، این ابراپلیکیشن نه تنها بار هزینه ای برای سهامداران خود ندارد، بلکه سودآور بوده و اساساً دارد. نیازی به حمایت مالی دولت ندارد.

این پلتفرم در مواجهه با محدودیت‌های جدید اعمال شده برای سرویس‌های خارجی، با ارائه خدمات پویا و کاربردی در خدمات شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی، فروشگاه‌ها، پخش زنده مسابقات ورزشی، پخش آنلاین فیلم و … توانسته است توجه بیش از ۳۵ میلیون کاربر را به خود جلب کند. سلسله. ، و غیره. جذب و بستری امن برای کار و کسب درآمد افراد در کنار سایر اپلیکیشن ها باشد.

علاوه بر این، از سال گذشته که سرویس کسب درآمد روبیکا در دسترس همه کاربران قرار گرفت، بیش از صد هزار نفر با تولید محتوا و کار روی روبیکا توانسته اند کسب درآمد کنند.

لازم به ذکر است که جذب میلیون ها مخاطب به روبیکا از ابتدا با ارائه خدمات کاربردی به کاربران انجام شد که بیش از 14 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 32 میلیون کاربر فعال ماهانه منحصر به فرد گواه این امر است.

روبیکا ترجیح می دهد با سایر پلتفرم ها بر اساس مزیت های بومی در یک محیط رقابتی رقابت کند.

گروه روبیکا علیرغم تکذیب ادعاهای مطرح شده، از مدعیان تقاضای ارائه اسناد و مدارک نموده و آنان را به رعایت اخلاق حرفه ای و عدم طرح ادعاهای غیرمستند و کذب دعوت می کند. به همین ترتیب، روبیکا حق ادعای این ادعاها را برای خود محفوظ می دارد.

دکمه بازگشت به بالا