بین الملل

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در ایلام فعال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، مرکز مدیریت آموزش و مشاوره حرفه ای (TMC) با حضور بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، حامد سلیمانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام حجت. اسلام امیر هادی زاد رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، جمعی از اساتید، دانشجویان و… با مشارکت مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام در واحد اسلامی افتتاح شد. دانشگاه آزاد ایلام.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم گفت: مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی با رویکرد جدید «آموزش ایجاد اشتغال و تولید ثروت به جای آموزش در جهت آموزش» با همکاری راه اندازی شد. با اداره کل فنی و حرفه ای ایلام.

مرکز مدیریت حرفه آموزی و مشاوره در ایلام فعال شد

بهروز ناصری بیان کرد: موضوع بیکاری و ایجاد اشتغال یکی از کلیدواژه های مهمی است که توجه جامعه را به خود معطوف کرده است، بیکاری به دلیل نبود شغل نیست، بلکه به دلیل کمبود مهارت است و قطعا ظرفیت دانشگاه در این حد است. خدمت به توسعه همه جانبه استان.

وی تصریح کرد: در دوره های مهارت آموزی و مرکز مشاوره شغلی دوره های آموزشی طلا و جواهرسازی، انرژی خورشیدی (تجدیدپذیر)، نقشه کشی، نرم افزارهای تخصصی عمران، حسابداری و مدیریت، PLC، تعمیر موبایل و در آینده کارگاه های دیگر که مورد نیاز استان هستند.

ناصری تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت های فعلی دانشگاه ورود به مشکلات استان و کمک به دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا