استان ها

بیمارستان خوسف در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

مجله روز/ خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان شهرستان خوسف در دهه فجر امسال خبر داد.

علیرضا عباس زاده امروز چهارشنبه 18 آذرماه در جلسه بررسی مصوبات سفر استانداری به شهرستان خوسف اظهار داشت: 7 میلیارد تومان در آبان ماه و 4 میلیارد تومان در آذرماه برای تکمیل 32 تختخوابی ابلاغ شده است. بیمارستان در خوسف و کار روی این مجموعه سرعت گرفته و این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش مجله روز، وی با بیان اینکه برای تکمیل گلزار شهدای این شهرستان یک میلیارد تومان از محل منابع استانی اختصاص یافت، تصریح کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خوسف نیز 7 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار گفت: برای تکمیل استخر سرپوشیده خوسف مبلغ 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل سفر مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان به استان پرداخت می شود.

عباس زاده ادامه داد: برای تکمیل گودال زورخانه شهرستان خوسف یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی تخصیص یافت و سایر اعتبارات لازم نیز برای تکمیل این پروژه در این بازدید اختصاص یافت. از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در استان.

وی با بیان اینکه 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل اداره ورزش و جوانان خوسف اعلام شده است، گفت: برای تکمیل ساختمان بهداشت و درمان شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان از محل تخصیصات شهرستان تخصیص یافت. یک میلیارد. اخذ اعتبارات استانی

با او موافق باشید؛ در خصوص پروژه روشنایی شهر شهید رحمانی خوسف، شرکت شهرک های صنعتی در اسرع وقت عملیات برق رسانی را آغاز کرده و در هفته دولت به بهره برداری می رساند ضمن اینکه مبلغ 1000 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای احداث معابر آسفالته شده است. در شهر مذکور

معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: دو میلیارد تومان از اعتبارات استان و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان برای تامین زیرساخت های عمرانی شهرستان ماجان اختصاص یافته است.

عباس زاده افزود: یک میلیارد تومان از استان و یک میلیارد از شهرستان برای تامین آب شرب سه روستای همچ، گولاگ و شیخ آباد اختصاص یافت. به منظور آبرسانی به روستاهای چاه طالقانی، چاه استقلال و چاه ابوذر غفاری این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: موضوع تامین سوخت ادوات و ماشین آلات کشاورزی از سوی فرمانداری شهرستان و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در حال پیگیری است.

معاون عمرانی فرمانداری با اشاره به اینکه مبلغ سه میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان اداری منطقه مجهان تامین شده است، گفت: پرونده کشتارگاه صنعتی خوسف برای دریافت نصب در حال پیگیری است.

عباس زاده خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای بهسازی و مرمت جاده خوسف به معدن قلعه زری هفته آینده اعلام می شود و بر این اساس دو و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات استان و دو و یک میلیارد تومان تخصیص داده شد. نیم میلیارد تومان. از اعتبارات شهر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا