ایرانی کسب و کارعمومیفرهنگ و هنر

معرفی جدیدترین فیلم و سریال های نتفلیکس

نتفلیکس یکی از محبوب ترین و بزرگترین شرکت های پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان است. با خرید اشتراک ماهانه در هر دستگاه دارای صفحه نمایش، از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ، به نتفلیکس متصل شویدو به تماشای تلویزیون هوشمند، فیلم و سریال و برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.

در نتفلیکس می توانید به جدیدترین فیلم ها و سریال ها و فیلم های قدیمی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید، زیرا نتفلیکس می خواهد یکی از اولین رسانه هایی باشد که فیلم های دیزنی و مارول را از طریق معامله با شرکت هایی مانند دیزنی در دسترس کاربران قرار می دهد. هر ساله فیلم ها و سریال های زیادی در نتفلیکس منتشر می شود و بیش از 100 فیلم و سریال وجود دارد که اکران نشده اند یا فیلمبرداری و تکمیل شده اند.

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

در نتفلیکس شما می‌توانید به جدید‌ترین فیلم و سریال و حتی برنامه‌های تلویزیونی قدیمی محبوب خود دسترسی پیدا کنید، چرا که نتفلیکس با توافق با شرکت‌هایی مثل دیزنی می‌خواهد یکی از اولین رسانه‌هایی باشد که فیلم‌های دیزنی و مارول را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. سالانه فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از نتفلیکس منتشر می‌شوند، همچنین بیش از 100 فیلم و سریال وجود دارد که هنوز اکران نشده‌اند یا در حال فیلمبرداری و تکمیل شدن هستند.

1.    Roma – روما

  • کارگردان: آلفونسو کوارون
  • نویسنده: آلفونسو کوارون
  • بازیگران: یالیتزا آپاریسیو، مارینا د تاویرا و فرناندو گریدیاگا
  • میانگین امتیازات Roma در IMDB: ۷.۷

«دوره‌هایی در تاریخ وجود دارد که زخمی بر جوامع می‌اندازند و لحظاتی در زندگی وجود دارد که ما را به‌عنوان یک فرد متحول می‌کند.» فیلم روما که یکی دیگر از بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس است، داستان شخصیتی به نام کلوئی را حکایت می‌کند؛ زن جوانی که در محله روما (در شهر مکزیکو سیتی واقع است) در خانه‌ی یک خانواده با سطح طبقاتی متوسط، کار می‌کند. آلفونسو کوارون یک نامه‌ی دوست‌داشتنی و زیبا برای زنی نوشته که او را بزرگ کرده است. آلفونسو کوارون داستان این فیلم را براساس دوران کودکی خودش نوشته تا یک تصویر زنده و احساسی را از مشکلات داخلی، سیاسی و همچنین اختلاف طبقاتی‌ای که در دهه ۱۹۷۰ به‌شدت وجود داشت، به نمایش بگذارد.

کوارون علاوه‌بر کارگردانی این اثر درام، نگارش فیلمنامه‌ی آن را هم بر عهده داشته و حتی فیلم‌برداری این فیلم را هم خود او انجام داده است. این فیلم نامزد دریافت ۴۷۱ جایزه از جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف شد که درنهایت ۲۵۲ مورد آن‌ها را دریافت کرد؛ از جمله ۳ جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردان، بهترین فیلم خارجی زبان و همچنین بهترین فیلم‌برداری.

2.    I’m Thinking of Ending Things – فیلم من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم

  • کارگردان: چارلی کافمن
  • نویسنده: چارلی کافمن
  • بازیگران: جسی پلمونس، جسی باکلی و تونی کولت
  • میانگین امتیازات I’m Thinking of Ending Things در IMDB: ۶.۶

یک زن جوان با اینکه دوباره درباره رابطه‌ی خودش فکر کرده است، اما با وجود این فکرها، با نامزد جدید خود به مزرعه خانوادگی آن‌ها سفر می‌کند تا درکنار خانواده او باشد. این زن جوان که در حین یک طوفان برفی در این مزرعه با مادر جیک و پدرش گیر افتاده است، کم کم ماهیت همه چیزهایی را که درباره نامزد خود، خودش و همچنین دنیا می‌داند یا می‌فهمد، زیر سؤال می‌برد. فیلمنامه این فیلم براساس داستانی است که ایان رید با نام I’m Thinking of Ending Things منتشر کرده است.

این مورد از فهرست بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس که سبکی سورئالیستی، دلهره‌آور و روانشناختی دارد، توانسته تحسین گسترده‌ی منتقدان را به خود جلب کند؛ اکثر آن‌ها بیشتر از هر چیزی هنرنمایی دو بازیگر اصلی و همچنین سبک فیلم‌برداری این پروژه را دوست داشتند. این اثر نامزد دریافت ۱۲۵ جایزه مختلف شده بود که توانست ۱۴ مورد آن‌ها را دریافت کند؛ از جمله جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین از مراسم انجمن منتقدان فیلم بوستون.

3.    Okja – اوکجا

  • کارگردان: بونگ جون-هو
  • نویسنده: بونگ جون-هو و جان رانسون
  • بازیگران: تیلدا سویینتون، پاول دانو و آن سئو-هیون
  • میانگین امتیازات Okja در IMDB: ۷.۳

میجا که یک دختر جوان است، به مدت ۱۰ سال در خانه‌ی خود که روی کوه‌های کره جنوبی قرار داشت، از اوکجا مراقبت می‌کرد و همیشه درکنار او بود؛ یک حیوان بسیار بزرگ و حتی یک دوست غول پیکر. اما زمانی‌که یک شرکت چند ملیتی خانوادگی به نام Mirando Corporation، اوکجا را برای خودشان برمی‌دارند و او را به نیویورک منتقل می‌کند، همه چیز به هم می‌ریزد. رئیس این شرکت یعنی لوسی میراندو که نسبت به ظاهر و تصویر تبلیغاتی خود وسواس عجیبی دارد، نقشه‌های زیادی برای عزیزترین دوست میجا کشیده است. میجا بدون اینکه هیچ نقشه‌ی خاصی داشته باشد، تنها با یک هدف، تصمیم می‌گیرد که به مامویت نجات اوکجا بروند.

مسیر او همین شکلی هم ترسناک و دلهره‌آور بود اما زمانی‌که با گروه‌های مختلفی از سرمایه‌داران، تظاهرکنندگان، مصرف‌کنندگان و غیره برخورد می‌کند، همه چیز پیچیده‌تر می‌شود؛ گروه‌هایی که هر کدام برای کنترل سرنوشت اوکجا می‌جنگند. اما تنها چیزی که میجا می‌خواهد، این است که دوست خود را به خانه برگرداند.

4.    I Lost My Body – فیلم بدنم را گم کردم

  • کارگردان: جرمی کلاپین
  • نویسنده: جرمی کلاپین و گیلومه لورنت
  • بازیگران: هاکیم فاریس، ویکتور دو بویس و پاتریک داسومچاو
  • میانگین امتیازات I Lost My Body در IMDB: ۷.۵

در یک آزمایشگاه در شهر پاریس، دستی قطع شده از سرنوشت ناخوشایند خود فرار می‌کند. این دست تصمیم دارد که به‌دنبال بدن خود بگردد و دوباره به آن متصل شود. او یک ماجراجویی بزرگ در سرتاسر شهر دارد که حال عجیبی را به بیننده القا می‌کند و آنقدر عجیب به نظر می‌رسد که نه کبوترها و نه موش‌ها جرئت نزدیک شدن به آن را ندارند؛ این دست آنقدر جلو می‌رود تا به پسر پیتزایی داستان یعنی ناوفل متصل می‌شود. خاطراتی که این دست از ناوفل و عشق او به یک دختر کتابدار به نام گابریل دارد، ممکن است پاسخ‌هایی را به سوالات ما بدهد؛ اینکه دقیقا چه چیزی باعث قطع شدن دست از بدن شد.

این داستان، پس‌زمینه‌ای شاعرانه را هم برای دیدار مجدد احتمالی این دست با دو شخصیت داستان، فراهم کرده است. بدنم را گم کردم که سبکی انیمیشنی دارد، براساس داستانی به نام Happy Hand ساخته شده که خود گیلومه لورنت آن را نوشته بود. این فیلم، اولین انیمیشنی بود که توانست در بخش هفته بین‌المللی منتقدان جشنواره فیلم کن، جایزه بزرگ نسپرسو را برنده شود.

آخرین کلمه

به پایان این مقاله رسیدیم و همراه شما هستیم تا در آینده بهترین سریال های نتفلیکس سال 2022 را نیز معرفی کنیم، امیدواریم این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد. آیا از نتفلیکس راضی هستید؟ به نظر شما کدام عنوان در لیست فیلم های اخیر نتفلیکس وجود ندارد؟ کدام یک از بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 را تماشا کرده اید؟ با تشکر از همکاری خوب شما، لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به تماشای فیلم های آنلاین با اکانت نتفلیکس میتوانید به سایت های اکانت شاپ ایرانی مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا