بین الملل

واتساپ این ویژگی خاص را در اختیار همه قرار داد / عکس

نسخه پایدار برنامه WhatsApp اکنون دارای یک ویژگی نظرسنجی است که قبلاً فقط در نسخه بتا موجود بود. با این حال، اکنون کاربران می توانند از این قابلیت در چت های گروهی و مکالمات خصوصی استفاده کنند. درباره نحوه عملکرد این ویژگی، حداکثر 12 گزینه را می توان گنجاند، به این معنی که یک نظرسنجی می تواند 12 پاسخ مختلف داشته باشد. همچنین تنها در صورتی امکان ایجاد نظرسنجی وجود دارد که حداقل دو گزینه وجود داشته باشد.

از طرفی کاربران می توانند آزادانه تعداد گزینه ها را انتخاب کنند و محدودیتی برای تغییر وجود ندارد. بنابراین، می‌توانید گزینه‌ای را که در نظرسنجی انتخاب می‌کنید قبل از اتمام زمان آن تغییر دهید.

واتس اپ این قابلیت ویژه را در دسترس همه قرار داد / عکس

برای ایجاد نظرسنجی جدید، اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، از طریق دکمه «پیوست» به گزینه Survey دسترسی خواهید داشت و اگر کاربر iOS هستید، از طریق نماد «+» پس از انتخاب، می توانید آن را بنویسید. بپرسید و گزینه های مرتبط ایجاد کنید.

ویژگی های جدید WhatsApp برای تجارت

علاوه بر این، واتس اپ ویژگی جدیدی به نام Directory را نیز اعلام کرده است که در برخی از کشورها از جمله برزیل در دسترس کاربران قرار گرفته است که از طریق آن می توانند مشاغل کوچک محلی اطراف خود را جستجو کنند. ویژگی دیگری به نام جستجوی کسب و کار نیز معرفی شده است که به کاربران امکان می دهد مشاغل را بر اساس دسته بندی های خاص مانند بانک، غذا و نوشیدنی یا مسافرت و همچنین بر اساس نام جستجو کنند.

هر دوی این ویژگی ها به عنوان بخشی از تلاش های رو به رشد متا برای ایجاد حضور عمیق تر در فضای تجارت الکترونیکی معرفی و در دسترس قرار گرفته اند.

5858

دکمه بازگشت به بالا