بین الملل

جانز هاپکینز: ۱۲۰۰ آمریکایی دیگر ظرف ۲۴ ساعت قربانی کرونا شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله روز، آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته 86 هزار و 614 نفر در آمریکا به ویروس کووید-19 مبتلا شده اند و تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس. در سراسر جهان. ایالات متحده به 47 میلیون و 420 هزار و 114 نفر رسیده است.

جانز هاپکینز همچنین گزارش داد که حداقل 1165 نفر در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و تعداد کل قربانیان کووید-19 در ایالات متحده به 767431 نفر رسید.

خبرگزاری World O’Mitters در مجموع 48 میلیون و 287 هزار و 925 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 787 هزار و 984 نفر در آمریکا قربانی این ویروس شده اند.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، حداقل ۲۵۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۴۲۴ نفر در سراسر جهان به ویروس کرون مبتلا شده اند که از این تعداد ۵ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۵۵ نفر جان خود را از دست داده اند. ایالات متحده همچنان بیشترین تعداد مرگ و میر را دارد. اختصاص به مرگ و میر و عروق ویروس کرونا قلب. بیماری.

خبرگزاری آلمانی دویچه وله گزارش می دهد که بی میلی بسیاری از آمریکایی ها برای واکسینه شدن، بیمارستان های آمریکا به ویژه در جنوب را پر کرده است و بخش های مراقبت های ویژه با کمبود تخت و همچنین کمبود دارو مواجه هستند. ایالات متحده.

بر اساس این گزارش، میانگین اقامت روزانه در بیمارستان کرونری در ایالات متحده حدود 11500 نفر است و در آلاباما، جورجیا، تگزاس، فلوریدا و آرکانزاس، بیمارستان‌ها با کمبود تخت در بخش مراقبت‌های ویژه مواجه هستند.

این گزارش نشان می دهد که تنها یک دهم تا پنج درصد از افراد بستری در بیمارستان واکسینه شده اند و تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده نشان می دهد که احتمال واکسینه شدن افراد واکسینه نشده 29 برابر بیشتر است.

از سوی دیگر، آنتونی فائوچی، ویروس شناس برجسته آمریکایی، تاکید کرده است که تنها واکسیناسیون گسترده و جهانی می تواند روند صعودی بیماری عروق ویروس کرونا قلب و مرگ و میر را در ایالات متحده تغییر دهد.

سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه 17 نوامبر) اعلام کرد که تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در جهان 6 درصد افزایش یافته است که عمدتاً در آمریکا، اروپا و آسیا هستند.

شکست در کاهش تعداد موارد و تلفات کرونا در ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جو بایدن منجر به کاهش محبوبیت رئیس جمهور ایالات متحده در مبارزه با ویروس کووید-19 شده است.

یک نظرسنجی اخیر از آمریکایی‌هایی که از عملکرد بایدن در کرونا راضی بودند نشان داد که محبوبیت رئیس‌جمهور جو بایدن از زمان ورود او به کاخ سفید به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

این نظرسنجی که توسط رویترز و موسسه ایپسوس انجام شد، نشان داد که آمریکایی‌ها برای اولین بار کمتر از 50 درصد از واکنش دولت بایدن به ویروس کرونا و 46 درصد در واکنش به شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده راضی هستند. آنها ناراضی هستند.

انتهای پیام/



برای جلد پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا