استان ها

پیگیری سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی برای طرح‌های اشتغال در خراسان جنوبی

مجله روز/ خراسان جنوبی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مصوبات اولین سفر به خراسان جنوبی گفت: طرح های اشتغال در حال بررسی نیاز به سرمایه گذاری 6 میلیارد تومانی دارد که انجام می شود.

سید صولت مرتضوی عصر امروز جمعه چهارم آذرماه در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تعاون، کار و رفاه در استان انجام شده است.

به گزارش مجله روز، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان وجوه از سایت تبصره‌های 18 و 16 تزریق شده است، در استان 779 فرصت شغلی ثبت و راستی‌آزمایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مطالبات مردمی پرداخت و تصریح کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که توسط هیات امنایی اداره می شود و 50 درصد جامعه کارگری استان را پوشش می دهد، برای رفع مشکلات به بیمارستان خصوصی تبدیل می شود. از مردم

مرتضوی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای 19 مرکز راه اندازی و 120 کارگاه با 600 حرفه راه اندازی کرده است و قرار است صندوق های تامین اجتماعی و سایر صندوق ها برای 10 هزار شغل در استان ایجاد کنند و تسهیلات زیادی در این استان پرداخت شده است. استان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا