تندرستی

۶۰ محصول دارویی جدید رونمایی شد/ توزیع ۱۳۵ دستگاه تجهیزات بیمارستانی

به گزارش شفاف، بهرام عین اللهی در مراسم معرفی 60 محصول جدید مرکز رشد واحدهای فناورانه فرآورده های دارویی و افتتاح بخش آنژیوگرافی مغزی در بیمارستان دکتر دکتر گفت: شریعتی و همچنین راه اندازی دومین دستگاه آنژیوگرافی مرکز قلب بیمارستان بهارلو دانشگاه علوم پزشکی تهران تلاش کرد تا رشد علمی کشور را کند کند اما نظام سلامت نشان داد که رشد علمی ایران اسلامی است. روز به روز افزایش می یابد.

وی افزود: مدیریت را باید با نگاه جهادی و انقلابی دید. این چشم انداز باعث شد تا دولت سیزدهم مجوز تولید ملی پنج واکسن معلق را صادر کند. این در حالی است که تا شروع دولت آیت الله رئیسی فقط واکسن برکات مجوز داشت و روزانه 700 مورد مرگ کرونا را شاهد بودیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه از رسانه ها تقاضای انتشار اخبار امیدوارکننده داریم، اظهار داشت: انتظار می رود زندگی دانشمندان بزرگ کشور به عنوان نمونه مردم و جوانان منتشر شود.

عین اللهی افزود: شاید برای معرفی هر یک از این داروها باید مراسم جداگانه ای برگزار می شد که سال ها تلاش کرد تا به تولید برسد اما اکنون مشاهده می شود که از 60 داروی داخلی با تکنولوژی بالا و جدید استفاده می کنند. همان زمان.” که نشان از قدرت علمی و نرخ رشد بالای کشور دارد.

لازم به ذکر است در پی دستور وزیر بهداشت، بخش آنژیوگرافی مغزی بیمارستان شریعتی و دومین دستگاه آنژیوگرافی مرکز قلب بیمارستان بهارلو راه اندازی شد و 60 محصول جدید دارویی با تکنولوژی بالا به بهره برداری رسید.

منبع: فانوس دریایی

دکمه بازگشت به بالا