اقتصادی

مشکلات فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری شود

مجله روز/زنجان وزیر اقتصاد و دارایی با توضیح اینکه دستگاه‌های اجرای مهم‌ترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند، تاکید کرد: مشکلات اعلام شده توسط فعالان اقتصادی باید با همت جدی پیگیری شود.

سیداحسان خاندوزی (جمعه ۱۷ آذرماه) در جمع فعالان اقتصادی ابهر و خرم‌دره، اظهار کرد: برخلاف تجربه‌ای که فعالان اقتصادی از شش سال قبل ذکر کردند، تلاش‌ها بر این است که بدون اینکه کارگروهی تشکیل داده و این فعالان را به جای دیگر حواله دهیم، درخواست‌ها را مستقیما به بالاترین مقام‌های مسئول مرتبط ارجاع دهیم.

وی با توضیح اینکه دستگاه‌های اجرایی خودشان مهم‌ترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند، تاکید کرد: مشکلات اعلام شده توسط فعالان اقتصادی باید با همت جدی پیگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه منطقه ابهر و خرم‌دره به لحاظ هر آنچه که خدا موهبت کرده و سرمایه انسانی و همچنین تولیدکنندگان قوی ظرفیت‌های بسیاری بالایی دارد، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که نظام اداری و اجرایی کشور غالبا دست و پای فعال اقتصادی را می‌بندد و چندان اجازه فعالیت زیاد نمی‌دهد.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی، اذعان کرد: تلاش‌ها در وزارت اقتصاد با قوانین خوبی که مجلس شورای اسلامی وضع کرده است این بوده که سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط شکسته شود.

خاندوزی با تاکید بر اینکه می‌دانیم فعالان اقتصادی در کف ادارات استان‌ها و شهرستان با مشکلات، چالش و بعضا تنگ‌نظری‌ها مواجه هستند، ادامه داد: در تلاشیم با همتی که بین ما و تولیدکنندگان به عنوان ید واحده وجود دارد بر این مسئله غلبه می‌کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان از افسران اصلی جنگ اقتصادی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوران سخت با سربلندی به پایان برسد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا