استان ها

جدال لیگ برتری‌های سابق در بازی مهم هفته

مجله روز/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیستم لیگ یک با حریفان خود دیدار می کنند.

هفته بیستم این رقابت ها امروز یازدهم بهمن ماه برگزار می شود که استقلال ملاثانی در خانه پذیرای چوکای تالش است، استقلال خوزستان با فجر سپاسی در شیراز دیدار می کند و خلیج فارس ماهشهر در دیداری خارج از خانه به مصاف خوشه طلایی می رود.

فجر سپاسی – استقلال خوزستان

دو تیم سابق لیگ برتر در حالی امروز با هم دیدار می کنند که در جدول با اختلاف یک امتیازی در همسایگی هم هستند؛ فجری ها با ۲۹ امتیاز و استقلالی ها با ۲۸ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و کسب برد در این بازی در صورت شکست رقبای بالاسری هم وضعیت دو تیم را در بالای جدول برای صعود بهتر می کند و هم رقابت در هفته های بعدی را جذاب تر. از آن جا که دو تیم استقلال و فجر به خوبی اهیمت سه امتیاز این بازی را می دانند، مطمئنا به سختی به هم موقعیت خواهند داد و بازی می تواند یک جدال دیدنی تا آخرین دقایق مسابقه باشد.

استقلال ملاثانی – چوکا تالش

شاگردان عزیز فریسات که از بازی جذاب دربی خوزستان که با تلاش فراوان این تیم در دقایق ۹۳ برای زدن گل تساوی همراه بود، به دیدار با چوکا رسیده اند. بازی که برد در آن می تواند در صورت از دست دادن امتیاز توسط ون پارس و چادرملو اردکان با صعود دو پله ای نماینده خوزستان در جدول و قرار گرفتن این تیم در رده هشتم همراه باشد. البته اگر چه چوکا در قعر جدول رده بندی قرار دارد اما نمی تواند حریف دست و پا بسته ای برای استقلالی ها باشد.

خوشه طلایی – خلیج فارس ماهشهر

ماهشهری ها که در هفته های اخیر به وضعیت خط دفاع خود سر و سامان داده اند، امیدوارند با جذب نفراتی که در نقل و انتقالات زمستانه داشته اند، از قعر جدول جدا شوند و البته داریوش هرمزی سرمربی این تیم هم تاکید داشته که خلیج فارس سقوط نمی کند. خوشه در حالی امروز به خلیج فارس دیدار می کند که در هفته هجدهم به دلیل مسائل مالی مقابل شمس آذر حاضر به بازی نشد و هفته قبل هم برابر چادرملو متحمل شکستی سنگین شد.

بازی های این هفته همگی از ساعت ۱۴ آغاز می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا