نشاط

استقبال تماشاگران از بلیت‌های چند میلیونی/ جداسازی موثر هواداران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه و از معوقه هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

برخی افراد سودجو بلیت جایگاه را مقابل ورزشگاه به قیمت سه میلیون تومان به علاقه مندان می فروختند و هواداران هم به خاطر اینکه بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند بدون معطلی بلیت را از این افراد سودجود می خریدند. عوامل انتظامی بارها به هواداران هشدار دادند که از خرید بلیت ها مقابل در ورزشگاه خودداری کنند چون برخی از آنها جعلی است و نمی توانند وارد ورزشگاه شوند.

* پلیس از هواداران دو تیم می خواست که اگر بلیت ندارند در ورزشگاه نمانده و راهی منازل خود شوند.

* باتوجه به این که ورودی هواداران دو تیم از درهای غربی و شرقی است هواداران دو تیم کمتر یکدیگر را می دیدند و همین دلیل باعث شد تا اتفاق خاصی پیش نیاید.

* حضور پرتعداد عوامل شهرداری تهران برای طرح «من شهردارم» هم در ورزشگاه وجود دارد و کارمندان شهرداری با گرفتن شماره موبایل مردم، آنها را دعوت به همکاری با شهرداری تهران می کنند.

* هواداران پرسپولیس یحیی گل محمدی، علیرضا بیراوند و مهدی ترابی را تشویق کرده و از سرمربی تیمشان می خواهند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. ضمن اینکه برخی هواداران اعتقاد دارند اگر پرسپولیس این دیدار را واگذار کند شرایط ماندن برای گل محمدی در پرسپولیس سخت خواهد شد.

* هواداران استقلال هم با تشویق سرمربی، کاپیتان و سایر بازیکنان، تیم شان را مورد حمایت قرار داده و درست برخلاف برخی طرفداران پرسپولیس آنها اعتقاد دارند که حتی اگر استقلال این دیدار را هم واگذار کند دست از حمایت از سرمربی تیم شان برنخواهند داشت.

* هر چه به زمان بازی نزدیک تر می شویم حضور تماشاگران دو تیم مقابل ورزشگاه بیشتر شده و ترافیک در این منطقه سنگین و به اتوبان کرج هم سرایت کرده است.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا