حوادث

پل حافظ به این شرط حذف می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

وی ادامه داد: باید تمهیدات ترافیکی برای این امر اتخاد شود که مردم را با مشکل روبه‌رو نکند، آن وقت میتوان برای جمع آوری پل اقدام کرد.

به گفته سرهنگ مومنی، واقعیت این است که اگر الان پل را جمع آوری کنیم شاید تقاطع به تنهایی پاسخگوی معضل ترافیک نباشد و اینکه بعد باید چه اقدامی کرد بنابراین باید ابتدا راهکار ارائه و موضوع بررسی شود به عنوان مثال زیرگذری در این مسیر (جایگزین پل) احداث شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا پلیس موافق جمع آوری پل حافظ است یا خیر؟ گفت: نظر ما این است که اگر قرار است پل را جمع آوری کنیم باید زیرگذر یا مسیری جایگزین برای مدیریت ترافیک در محل آن ایجاد کنیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: مدیریت شهری اعتقاد دارد پل حافظ ناایمن است و ما هم می‌پذیریم، اما حرف پلیس این است که جایگزین پُل چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: طرح جدید را مدیریت شهری مشخص کند تا ببینیم چه کاری می‌خواهند انجام دهند؛ از یاد نبریم تقاطع حافظ با انقلاب برغم بودن پل، پاسخگوی بار ترافیک محل نیست لذا ابتدا باید تکلیف طرح جایگزین مشخص شود.

سرهنگ مومنی تاکید کرد: در این خصوص منتظر ابلاغ زمان جلسه مشترک با مدیریت شهری هستیم که همان شورای ترافیک تهران خواهد بود که رئیس پلیس راهور پایتخت شخصا در این جلسه حضور می‌یابد.

وی یادآور شد: مدیریت شهری ابتدا مسیر و محور جایگزین یا زیرگذری برای پل حافظ مشخص یا طرحی ارائه کند سپس اقدام به جمع آوری آن کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه سرنوشت جمع آوری و یا استحکام بخشی پل حافظ بزودی (تا پایان دی ماه) مشخص خواهد شد، افزود: شرایط موجود این پل، نیاز به انجام اقدامات عمرانی را قطعی کرده است.

هادی حق بین شنبه هفته جاری در حاشیه بهره‌برداری از پل و معابر دسترسی شهرک شهید خرازی به خیابان دانش در جمع خبرنگاران در خصوص سرنوشت پل حافظ گفت: تکلیف جمع آوری پل حافظ کاملا به لحاظ فنی مشخص است در غیر این صورت این پل از نظر استحکام و نوسازی لرزه‌ای قطعا باید بهسازی شود.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا