تندرستی

مشخصات محصول جدید سامسونگ لو رفت/ عکس

در فاصله چند ماه مانده به رونمایی، مشخصات کلیدی گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط Yogesh Brar فاش شد؛ کسی که پیش از این هم سابقه افشاگری درباره پرچمداران سامسونگ را داشت.بر اساس گفته‌های او، کمپانی کره‌ای نیز با پیروی از اپل، این‌بار از فریم تیتانیومی در پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. البته این موضوع، روی وزن گوشی تاثیر چندانی ندارد و فقط یک گرم آن را سبک‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

توجه داشته باشید که سامسونگ تیتانیوم را جایگزین آلومینیم می‌کند؛ در حالی اپل، از آن به‌جای فولاد ضد زنگ استفاده خواهد کرد که ماده سنگین‌تری است و سبک شدن مدل جدید آیفون، کاملا احساس خواهد شد.

مورد دیگر، به تراشه اگزینوس مربوط می‌شود که صحبت‌هایی از بازگشت آن به پرچمداران سامسونگ بود. ظاهرا اما این بازگشت، به گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس محدود خواهد شد و مدل Ultra منحصرا با اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار می‌شود. احتمالا هم نسخه ویژه و تقویت شده این تراشه!

منبع ما درباره صفحه نمایش گوشی هم اطلاعاتی دارد. او از یک پنل 6.8 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD می‌گوید که مطابق گزارش‌های قبلی، می‌تواند تخت باشد. روشنایی این نمایشگر هم 2200 نیت ذکر شده که در قیاس با 1750 نیت در گلکسی اس 23 اولترا، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‎‌شود.

مشخصات محصول جدید سامسونگ لو رفت/ عکس

دیگر ویژگی ارتقایافته را باید در دوربین اصلی گوشی جستجو کنیم. ظاهرا با یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید به‌نام HP25X روبه‌رو هستیم که البته همچنان سایز 1/1.3 اینچی دارد. فوکوس خودکار بهبودیافته و قابلیت ترکیب پیکسلی 4 در 1 و 16 در 1 از امکانات منتسب به این دوربین هستند.

ظاهرا دوربین تله‌فوتو هم یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید دریافت می‌کند؛ ولی دوربین‌های فوق عریض و سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، بدون تغییر باقی خواهند ماند. ماژول پریسکوپی نیز همچنان سنسور ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این افشاگر همچنین شایعه پشتیبانی S24 Ultra از شارژ سریع 65 وات را رد، و باتری آن را 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 وات توصیف کرده است.البته از آنجایی که سامسونگ در سال آینده میلادی از سری Galaxy S24 رونمایی خواهد کرد؛ بهتر است فعلا هیچ چیز را قطعی ندانیم.

227323

نشر مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، هدفم این است که با ارائه محتواهایی مبتنی بر تحقیقات علمی، شما را در مسیر سلامتی بهتر همراهی کنم و بهترین روش‌ها و راهکارها را به شما معرفی کنم.
دکمه بازگشت به بالا