استان ها

تکمیل کریدور شمال_جنوب با اتصال راه آهن سراسری در شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری مجله روز دو گیلان ، مهندس مومنی در بدو ورود به منطقه آزاد انزلی ، با حضور در گلزار شهدای طالب آباد در این منطقه از شهید و مدافع حرم جهانگیر جعفارنیا ادای احترام کرد. بندر زونا Franca d’Anzali خزر از نزدیک در جریان روند فعالیت های ساختمانی قرار گرفت.

بازدید از زیرساخت های گردشگری مانند مجموعه مارینا کاسپین ، یکی از مراکزی که خدمات گردشگری دریایی را ارائه می دهد ، بررسی قابلیت های گردشگری دریایی در شمال کشور ، برگزاری دوره های آموزشی و ورزش های آبی از دیگر برنامه های دبیر شورای عالی اقتصاد آزاد است. مناطق و مناطق ویژه در منطقه آزاد انزلی.

مهندس مومنی در مصاحبه با صدا و سیما ، با ابراز تسلیت در روزهای 14 و 15 خرداد با اشاره به سفر ماهانه خود به مناطق آزاد به منظور بررسی پروژه های مهم: با توجه به اهمیت پروژه راه آهن رشت-انزلی برای تعیین وظیفه این پروژه و رفع موانع ، از این طرح بزرگ ملی بازدید كرد. تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و با انجام مطالعات میدانی ، این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید ، خدایا. مایل بودن.

وی با اشاره به تغییرات و افزایش سرعت روند تکمیل پروژه ادامه داد: در روند تکمیل پروژه مشکلات فیزیکی وجود داشت که با تحقیق اصلاح شد و با نتیجه گیری به این نتیجه رسیدیم که این پروژه عملیاتی. در ماه سپتامبر و شبکه اصلی راه آهن کشور برای تکمیل راهرو نستراک (شمال-جنوب) و بهبود ظرفیت تجارت در شمال کشور متصل خواهد شد.

وی گردشگری دریایی و استفاده از آن برای ایجاد فرصت های شغلی و توسعه زیرساخت های گردشگری را نیز اضافه کرد: “متأسفانه تاکنون در بحث گردشگری دریایی و این مزیت خدادادی آنگونه که باید استفاده نشده است ، اکنون در جنوب کشور است. ” و در منطقه آزاد انزلی در زمینه گردشگری دریایی اقدامات زیادی انجام شده است که می تواند جاذبه های گردشگری را توسعه و افزایش دهد و هموطنان عزیزی که به کشورهای دیگر سفر می کنند به این مناطق جذب شده و از مزیت برخوردار می شوند.

وی با اشاره به موقعیت منطقه آزاد انزلی و استان گیلان در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی دیدگاه بسیار خوبی در زمینه اقتصاد دریایی و گردشگری دریایی دارد و در پایان خرداد ماه مارینای خزر بزرگترین ساخته شده است استراحت در شمال. نقاط ضعف با توسعه فعالیت های گردشگری دریایی در این منطقه برطرف می شود و سال آینده برنامه ریزی لازم برای ارائه سفرهای دریایی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت از طریق مارینای منطقه آزاد انزلی دل کاسپی ارائه می شود.

IMG-20210605-WA0067

دکمه بازگشت به بالا