استان ها

رویکرد دولت سپردن مسئولیت های اجتماعی به سمنها وجوانان است

رویکرد دولت سپردن مسئولیت های اجتماعی به سالمندان و جوانان است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: سپردن کار به سمن ها و سپردن مسئولیت های اجتماعی به جوانان یکی از رویکردهای دولت مردمی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی مجله روز از قزوین؛ دوره آموزشی ارتقای مهارت های مدیریت حرفه ای خیریه ها و موسسات مردم نهاد استان قزوین روز دوشنبه با حضور سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، رادان نماینده انجمن های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد. . سازمان، کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و حسین خوئینی ها مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در سالن جلسات معاونت فنی و مهندسی استانداری برگزار شد. مرکز مهندسی دانشکده دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین.

0088

ابوالحسن کبیری در این مراسم گفت: دوره های مهارت آموزی برای جوانان و مردم حائز اهمیت است و باید مورد توجه برنامه ریزان و مجریان قرار گیرد.

وی گفت: دولت آقای رئیسی که مبتنی بر تحول مردمی است، خوشبختانه برنامه منسجم و از پیش تعیین شده ای دارد و با تهیه سند راهبردی در راستای تحقق ایران قدرتمند گام برمی دارد و با انتشار این سند، اعلام کرد که دنبال کار مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: دولت مردمی در کشاورزی، صنعت، امور بانوان و سبک زندگی برنامه دارد و شاید به همین دلیل است که در طول یک سال اخیر شاهد هجمه های بین المللی بوده ایم زیرا می دانند اگر دولت این سند را اجرا کند. نقشه های دشمن را خنثی می کند کاغذ در آب می ماند.

وی گفت: هر زمان که شاخص های اقتصادی در مسیر رشد قرار گرفته است، دشمنان بیشتر توطئه کرده اند.

0009

کبیری به نقش سمن ها در فعالیت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: فعال شدن سمن های غیر فعال در این دولت یک شاخص است و این تشکل ها به عنوان نمایندگان مردم در حوزه تخصصی می توانند به دولت کمک کنند و به کاهش مشکلات کمک کنند.

وی گفت: پایگاه نهادهای مردمی با سمن ها رشد می کند و باید مسئولیت ها را به سمن ها و خیرین بسپاریم تا به نتایج بهتری برسیم.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا