حوادث

توضیحات رئیس اداره فرهنگ شاهرود در مورد حادثه رخ داده پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی

مجله روز/سمنان بروز حادثه در پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی در خیج شهرستان شاهرود منجر به مرگ دو و مصدومیت چهار نفر شد.

یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در گفت و گو با مجله روز اظهار کرد: ظاهرا بروز حادثه حین تخریب یک پل منجر به این حادثه شده و همین منجر به فوت دو و مصدومیت چهار نفر از عوامل این پروژه شده است.

وی با بیان اینکه کار فیلمبرداری در منطقه خیج شهرستان شاهرود در حال انجام است، افزود: بعد از انتشار خبر حادثه چندین بار با عوامل این مجموعه تماس گرفتیم اما هنوز موفق به ارتباط و اطلاع دقیق از حادثه نشدیم.

پیش از این حسن گرزین بخشدار بسطام از فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی و مصدومیت چهار و مرگ دو نفر خبر داده بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نفر جان باختند، ادامه داد: براثر فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود چهار نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به انتشار اسامی فوت شدگان حادثه محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی اعلام کرد: فوت شدگان به نام‌های «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران هستند.

بخشدار بسطام با بیان اینکه یکی از چهار مصدوم حادثه در محل مداوا شد، ابراز کرد: سه مصدوم اعزام شده به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به نام‌های «علی عجم» ۴۰ ساله از شاهرود، «محمدعلی گرگانی» ۳۰ ساله و «علیرضا یوسف‌زاده» ۴۵ ساله هستند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا