استان ها

حواشی تمام‌نشدنی تیم سقوط‌کرده مشهدی در لیگ فوتسال

مجله روز/خراسان رضوی رکن‌آذین خاورمیانه که سقوطش هفته پیش قطعی شد، امروز به زمین نرفت.

رکن‌آذین خاورمیانه مشهد که هفته قبل سقوطش به لیگ پایین‌تر قطعی شد، امروز باید در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند می‌رفت اما در اقدامی عجیب بازیکنان این تیم راهی اصفهان نشدند و به این ترتیب، گیتی‌پسند با پیروزی سه بر صفر انضباطی، به سه امتیاز ساده دست یافت.

در حالی که در روزهای اخیر از تیم رکن‌آذین خبر می رسید که تمرینات این تیم برگزار نمی‌شود اما اسلامی، سرمربی رکن‌آذین، مدعی بود مشکلات حل شده و بازیکنانش به تمرینات بازگشته‌اند. در نهایت اما مشخص شد ادعاهای اسلامی واقعیت ندارد و این تیم در مسابقات به میدان نمی‌رود.

فرخی، مدیر اجرای تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه نیز مدعی شد که بازیکنان تیمش به صورت گروهی کرونا گرفته‌اند و به این دلیل رکن‌آذین راهی اصفهان نشده است.

وی گفت: با توجه به اینکه تست کرونای هفت بازیکن تیم رکن‌آذین مثبت اعلام شد، ما نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا اگر امکان داشت بازی را معلق و به زمان دیگری موکول کنند.

ادعایی که البته با توجه به وضعیت شیوع کرونا در ایران کمی عجیب به نظر می‌رسد.

رکن‌آذین در ۲۴ بازی تنها هشت امتیاز کسب کرده و فصل بعد باید در لیگ یک به میدان برود؛ موضوعی که البته با توجه به وضعیت این باشگاه ممکن است رخ ندهد و رکن‌آذین خیلی زود منحل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا