حوادث

رزمایش “حجاب” پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان از آغاز رزمایش عفاف و حجاب در رشت همزمان با کشور خبر داد و اظهار کرد: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حجاب و عفاف مأموریت خطیری است که با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب به صراحت در قرآن آمده است، افزود: این مأموریت خطیر با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود؛ برای کسانی که در انظار عمومی کشف حجاب کنند بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات جزای نقدی یا حبس تعیین شده است.

سردار حسن‌پور گفت: برخورد با بی حجابی مطالبه گری جامعه و خانواده شهداست که همکاران ما با قوت و اقتدار در میادین پر تردد و شلوغ شهر رشت حضور می‌یابند تا در چارچوب قانون وظایفی که دارند را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه اغلب کشف حجاب‌ها توسط مسافران و افراد غیر بومی اتفاق می‌افتد، گفت: در قالب اجرای این طرح در مرحله نخست تذکر لسانی و سپس در صورت تکرار یا بی توجهی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در این طرح علاوه بر عابرین پیاده با بی حجابی در وسایط نقلیه، موتورسواران و امکنه برخورد خواهد شد.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا