نشاط

بیرانوند باید بداند پرسپولیس مال او نیست

ایمان گودرزی؛ لیگ بیست و سوم در داغ ترین حالت خودش پیگیری می‌شود و کورس قهرمانی بین سرخابی های پایتخت ادامه دارد، با نزدیک شدن به پایان فصل هر بازی برای هر یک از این دو تیم حکم فینال را دارد و نکونام و اوسمار به خوبی می دانند که هر گونه لغزش به ازای از دست دادن یک جام تمام خواهد شد. از نظر بهزاد داداش زاده پیشکسوت استقلال و پرسپولیس، دو هفته پیش روی لیگ می تواند قهرمان لیگ را تا حدودی مشخص کند و هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری در بازی های باقیمانده داشته باشد می تواند به جام قهرمانی برسد. در ادامه متن کامل مصاحبه سرویس ورزشی مجله روز با بهزاد داداش زاده را می خوانیم؛

* از بازی پرسپولیس و صنعت نفت شروع کنیم، یک برد خوب دیگر برای پرسپولیسی که نشان می دهد بی خیال کورس قهرمانی نخواهد شد

پیش بینی این برد را داشتیم، صنعت نفت آبادان همیشه گربه سیاه استقلال و پرسپولیس بود، اما این روزها می بینیم که شرایط خوبی ندارد. به نظر من گل زود هنگامی که پرسپولیس به ثمر رساند عمل اصلی موفقیت تیم بود و بازیکنان دقایق باقیمانده را با خیال راحت تر بازی کردند و موفق شدند به 2 گل دیگر دست پیدا کنند و حتی موقعیت های بیشتری برای گلزنی نیز داشتند و در نهایت موفق شدند 3 امتیاز حساس این بازی را به دست آورند.

*پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و برخلاف انتقاداتی که می‌شد اوسمار عملکرد بسیار خوبی تا اینجای کار داشته است

من هم در استقلال بازی کرده‌ام هم پرسپولیس اما همیشه واقعیت را گفته‌ام، پرسپولیس در ابتدای فصل خوب نبود و مشکلات زیادی داشت. سرمربی بازیکنانی را می خواست و باشگاه موفق به جذب آنها نشد، مشکلات زیاد باعث شد که یحیی از تیم برود و اوسمار جای او بیاید. از نظر من باید به درویش و هیئت مدیره پرسپولیس به خاطر این انتخاب تبریک گفت، آنها با انتخابی درست و کم هزینه و البته جذب بازیکنان مورد نظر این سرمربی باعث شدند که پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی قرار بگیرد و نتیجه‌اش را حالا ببینیم. از نظر من البته جای خالی یک مداف و دروازه بان دوم شش دانگ در ابتدای فصل در پرسپولیس احساس می‌شد، با وجود عدم جذب مدافع اما این روزها می‌بینیم که امیر رضا رفیعی خیال پرسپولیسی ها را برای جانشینی بیرانوند راحت کرده. این جوان مورد اعتماد است و با 4 کلین شیتی که داشته نشان داده می شود روی او هر زمان حساب کرد. امیدوارم حمایت از او ادامه داشته باشد و حتی زمانی که بیرانوند برگردد به او بازی داده شود. بی تعارف بیرانوند این فصل زیاد عملکرد خوبی نداشته است و حالا حضور رفیعی تلنگری برای او خواهد بود که بداند پرسپولیس مال او نیست. بیرانوند باید بداند از عابدزاده که گنده تر نیست او هم آمد و رفت. در نهایت باز هم می گویم باید به آقای درویش به خاطر انتخابی که داشت تبریک بگویمم. شاید اگر برانکو می آمد وضعیت تیم بدتر می‌شد.

*بحث در مورد صنعت نفت شد و می‌بینیم که وضعیت این تیم به گونه‌ای است که احتمالا یکی دیگر از تیم های با اصالت ایران را فصل آینده در لیگ برتر نداشته باشیم

واقعا متاسفم که تیمی با این اصالت و هواداران پر شمار باید چنین حال و روزی داشته باشد. واقعا برای من سوال هست این همه مربی خوب وجود دارد چرا این آقا باید سرمربی تیم باشد. او همه را بازی می‌دهد. همه از سابقه او نحرومیت ها و تبانی هایی که کرده است با خبریم اما باز هم می بینیم به خاطر ارتباطاتی که با بالا دستی ها دارد دوباره به او تیم می دهند. واقعا حیف شهر آبادان و تیمش اگر به دسته های پاییین سقوط کند. این شهر بی نظیره و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد.

بیرانوند باید بداند پرسپولیس مال او نیست

*در کورس استقلال و پرسپولیس دست بالا را برای کدام تیم می دانید؟

واقعا از الان هیچ چیز را نمی‌شود پیش بینی کرد. دو هفته پیش رو برای دو تیم بسیار مهم است استقلال در تبریز بازی دارد و پرسپولیس باید به مصاف سپاهان برود. اگر استقلال در تبریز پیروز شود و پرسپولیس مقابل سپاهان نتیجه نگیرد آبی ها راه هموارتری برای قهرمانی خواهند داشت، همه چیز به این بازی های مهم بستگی دارد وگرنه بقیه بازی ها فکر نمی کنم برای استقلال و پرسپولیس سخت باشد.

*از فوتبال ایران فاصله بگیریم، نظرتان در مورد لیگ قهرمانان اروپا و تیم های راه یافته به نیمه نهایی چیست؟

من خودم طرفدار بارسلونا هستم و دوست داشتم این تیم به نیمه نهایی برسد. اما چیزی که هست تیم هایی مثل پاریس و سیتی شخصیت قهرمانی ندارند، هر چقدر که آنها پول خرج کنند و بازیکنان بزرگ بیاورند نشان داده‌اند که شخصبت قهرمانی را ندارند. در بازی رئال سیتی دیدیم که مادرید با وجود اینکه طرفدارش نیستم چطور با شخصیت بزرگی که در این رقابت ها دارد موفق شد سیتی را حذف کند و به نیمه نهایی برسد. آنچلوتی را دیدیم که در ضربات پنالتی با خیال راحت نشسته بود و پپ استرس داشت، این یعنی شخصیت برنده که رئال مادرید آن را داشت و به پیروزی رسید.

*پیش بینی شما از قهرمان لیگ قهرمان اروپا؟

دورتموند تیم یک دستی دارد و به نظرم می تواند قهرمان شود

*بازی های تیم ملی فوتسال را در جام ملت های آسیا دنبال می‌کنید؟

نه خوشم نمی آید، فوتبال ساحلی و فوتبال در خدمتم

بیشتر بخوانید؛

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا