اقتصادی

وزیر کار با هدف بررسی تخصصی موضوعات حوزه کار و اشتغال وارد هرمزگان شد

مجله روز/هرمزگان همزمان با دور دوم سفر ابراهیم رئیسی به استان هرمزگان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی جمعی از اعضای هیئت دولت وارد بندرعباس شد.

سیدصولت مرتضوی امروز (دوازدهم بهمن‌ماه)، با استقبال مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و مدیران سازمان‌های تابعه وارد بندرعباس شد.

مرتضوی در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از کارخانه تن ماهی، شرکت تعاونی فرش دستباف، پالایشگاه بندرعباس و شرکت صبا فولاد، در نشست افتتاحیه بیمارستان کودکان، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور می یابد.

وزیر کار همچنین در شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور آخرین روند کاهش نرخ بیکاری استان و اجرای طرح‌های توسعه‌ی هرمزگان را تشریح می‌کند.

در سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، یک‌هزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته به ارزش یک‌هزار و ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت ۳۸۵ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

 سید ابراهیم رئیسی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن در هرمزگان خواهد بود و علاوه بر بررسی روند پیشرفت و تحقق مصوبات سفر نخست، با نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند. دور نخست سفر رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان در ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۰ افزون‌بر ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در قالب ۱۸۰ مصوبه برای استان هرمزگان به تصویب رسید.

هیات وزیران و تعدادی از معاونان، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا