اقتصادی

تشکیل کارگروه ویژه حل مشکل موسسه اعتباری کاسپین

مجله روز/ گلستان وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پیگیری های مکرر مردم و نمایندگان استان گلستان در خصوص سرنوشت موسسه مالی و اعتباری کاسپین، گفت: کارگروه ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده و حل و فصل تشکیل داده ایم. آی تی. ”

سید احسان خاندوزی امشب 5 آذرماه در حاشیه جلسه شورای اداری استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر بسیار خوبی از نظر بررسی و پیشبرد برنامه ها داشتیم، اظهار داشت: ضمن ارائه برنامه ها سید حسن ملک حسینی به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری اینچئون از ظرفیت ها و فرصت های موجود در این زمینه بازدید کرده ایم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی برای طراحی و اجرای طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون صورت گرفته است، افزود: باید تلاش کنیم تا از مزیت های استان برای توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن بستر صادرات استفاده کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از رایزنی و مذاکره با وزیر نیرو برای تکمیل پروژه سیکل ترکیبی علی آباد کتول خبر داد و گفت: این پروژه سال هاست که بدون تصمیم جدید به سرانجام مطلوب نرسیده است.

خاندوزی با بیان اینکه با کمک شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یا شستا اقدامات خوبی را در استان گلستان انجام خواهیم داد، ادامه داد: یکی از این اقدامات راه اندازی و تجهیز طرح دامداری 6 هزار راسی در استان خواهد بود.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکل موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و تصریح کرد: گروه ویژه ای را برای بررسی وضعیت این موسسه و امکان قرار گرفتن بر روی ریل موسسات و بانک های قرض الحسنه تشکیل داده ایم. ما به زودی گزارش را دریافت خواهیم کرد و به شما اطلاع خواهیم داد.” ما مردم را تحویل خواهیم داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه هماهنگی بین سازمان محیط زیست و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای حل معضل خلیج گرگان هماهنگ شده است، افزود: امیدواریم اخبار و اتفاقات خوبی در این زمینه داشته باشیم. به زودی”.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا